מה צפוי באליפות אירופה בכדורמים לנשים שתפתח בישראל

בעוד שבוע תפתח במכון וינגייט אליפות אירופה לנשים בכדורמים U-19 וישראל תארח את 17 הנבחרות הטובות באירופה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בכדורמים | צילום: צור ליבנה, באדיבות איגוד הכדורמים

לאחר האירוח בישראל של אליפות העולם לנשים עד גיל 20 בשנה שעברה, בעוד שבוע (ב-3 ביולי) תפתח במכון וינגייט אליפות אירופה לנשים עד גיל 19. תשחקנה 17 הנבחרות הטובות באירופה, כאשר 16 הנבחרות האורחות תגענה לארץ ב-1 וב-2 ביולי.

הנבחרת הישראלית בהובלת המאמן היווני דימיטריס מברוטאס, רצה יחדיו מספר שנים, כאשר רוב הסגל שיתף פעולה גם באליפות העולם עד גיל 20. כעת נמצאת הנבחרת במחנה אימונים ביוון, כהכנה אחרונה לקראת האליפות. ישראל שובצה לבית A יחד עם ספרד, טורקיה, רומניה וסרביה. הראשונה מכל בית תעלה ישירות לרבע הגמר, כאשר הנבחרות שתסיימנה במקומות השני והשלישי תשחקנה בהצלבה נגד נבחרות מבית מקביל על הזכות להעפיל לשמונה הראשונות.

בטקס הפתיחה שיערך ב-3.7 בשעה 18:30 תופיע להקת 'קפה שחור חזק' ומיד לאחר מכן (19:00) תפתח נבחרת ישראל את הטורניר מול נבחרת רומניה. בטקס הסיום של האליפות שיערך ב-11.7, רגע לפני משחק הגמר, תופיע להקת 'שלוה'.

מכירת הכרטיסים לאירוע נפתחה, כאשר עלות כרטיס ליום משחקים מלא הינה 25 ש"ח בלבד. כרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר איגוד הכדורמים, שם גם תוכלו למצוא את לוח המשחקים המלא של האליפות. משחקים של נבחרת ישראל ישודרו בערוץ הספורט.

צ פ ו | לקראת אליפות אירופה בכדורמים

צילום ועריכת סרטון: צור ליבנה

"אנחנו נרגשים לארח אליפות נוספת בישראל לאחר שבקיץ הקודם אירחנו בהצלחה רבה את אליפות העולם לנשים עד גיל 20", ציינה יושבת ראש האיגוד רויטל גלוסקא כהן, "אני קוראת לחובבי הספורט להגיע לוינגייט, לצפות בכדורמים ברמה הגבוהה ביותר ולדחוף את נבחרת ישראל לניצחונות. באליפות העולם הקהל היווה תפקיד משמעותי בהצלחת הנבחרת והיה מרגש מאוד לראות את הבריכה צבועה בכחול לבן. אני בטוחה שגם בטורניר הנוכחי הקהל יגיע ויעזור לשחקניות".

מנכ"ל האיגוד עמית אבנר: "לאחר תקופת הכנות ממושכת, אנחנו נמצאים בישורת האחרונה לקראת האליפות. נארח בארץ 16 נבחרות מכל רחבי אירופה וצפויה חגיגה גדולה של כדורמים בוינגייט. אני קורא לקהל הישראלי להגיע ולעזור לנבחרת להעפיל לשלבים המתקדמים של הטורניר. השחקניות עבדו קשה מאוד כדי להתכונן לאליפות והן צריכות את הדחיפה של הקהל. אני רוצה להודות למשרד הספורט, לוועד האולימפי, למכון וינגייט ולאתנה על העזרה והתמיכה באירוח האליפות".

האיגוד הישראלי יארח כאמור תחרות גדולה שנה שנייה ברציפות, כאשר לאחרונה נבחר גם לארח את אליפות אירופה לבוגרים ולבוגרות שתתקיים בתל אביב בינואר 2024.

הבתים המלאים
בית A – ישראל, ספרד, טורקיה, רומניה, סרביה
בית B – צרפת, איטליה, סלובקיה, קרואטיה
בית C – הונגריה, יוון, גרמניה, שווייץ
בית D – הולנד, בריטניה, פורטוגל, אוקראינה

לינק לרכישת כרטיסים

לינק למידע וללוח המשחקים המלא של האליפות:

קרדיט לתמונות: צור ליבנה – באדיבות איגוד הכדורמים
צילום ועריכת סרטון: צור ליבנה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג