מבזק || שרון אלמגור סיימה את תחרות איש הברזל "נורסמן"

שרון אלמגור שיצאה לתחרות איש ברזל "נורסמן" סיימה את התחרות המתקיימת בין הפיורדים וההרים של נורווגיה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שרון אלמגור שיצאה לתחרות איש ברזל "נורסמן" (Norseman) זינקה היום (שבת) בבוקר לתחרות המתקיימת בין הפיורדים וההרים של נורווגיה. הקושי בתחרות הוא בעיקר השחייה במים הקרים מאוד של הפיורד, הטיפוס במקצה האופניים הכוללים כ-40 ק"מ בעלייה וריצת המרתון ש-17 הק"מ בחלק השני שלו הם במגמת עלייה. אלמגור שזהו עבורה תחרות איש ברזל ראשונה, יצאה לתחרות לאחר חודשים של אימונים בעזרתה של מאמנת מגרמניה תחת מסגרת של כ-20-22 שעות בשבוע. לתחרות מגיעים המתחרים עם צוות שתומך ועוזר למשתתף לכל אורך התחרות. היא למעשה הישראלית הראשונה שהתחרתה וסיימה אותה וכעת היא זכאית ללבוש את החולצה הלבנה (אלו שסיימו בין ה-160 יקבלו חולצה שחורה) המפורסמת של מסיימי האתגר.

"אתם ההשראה האמיתית. לאנשים טובים ומדהימים לחברות, פרגון, נתינה. זה לא ברור מאליו", כתבה אלמגור לכל מי שליווה אותה, "אני מברכת אתם ומודה לכל אחד ואחת מכם על כל שנייה שהקדשתם לי מזמנכם. אני עוד צריכה לעכל את החוויה הזו. זה בליל. בליל שלם של רגשות, תחושות, כאב, אכזבה, גאווה. תודה לכם על מי שאתם. נתתם לי להרגיש אהובה כל כך וזה לא ברור מאליו. שולחת חיבוק גדול מברזל לכל אחד ואחת מכם, נשיקות".

לחצו להרשמה לישראמן 2019

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג