מבזק: רוכב אופניים כבן 50 נפצע באורח קשה מפגיעת רכב

הרוכב נפגע על ידי רכב סמוך למחלף וינגייט, צוות מד"א פינה אותו לבית החולים בילינסון כשהוא מורדם ומונשם - כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוכב אופניים כבן 50 נפצע באורח קשה מפגיעת רכב בכביש 2 לכיוון צפון סמוך למחלף וינגייט. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים בילינסון כשהוא מורדם ומונשם. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים בילינסון את הפצוע עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם.

רוכב האופניים נפצע כתוצאה מפגיעת רכב פרטי, כך נמסר מדוברות איחוד הצלה. רופא מתנדב באיחוד הצלה וחובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה סניף שרון העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ובגפיו. נסיבות התאונה עדיין נבדקות על ידי המשטרה.

"כשהגעתי למקום הענקתי סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה לרוכב אופניים שסבל מפגיעה בראשו עקב תאונה עם מעורבות רכב פרטי", מספר אפרים פרידמן חובש רפואת חירום של איחוד הצלה. "תוך כדי הטיפול הצטרפו אלי רופא מתנדב באיחוד הצלה וחובשים נוספים ומצבו הוגדר קשה וללא הכרה. עומסי תנועה נוצרו באזור עקב אופי התאונה והטיפול של הכוחות בזירה".

באנר ביטוח לביטוח ולבדיקת זכאותך – לחץ כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג