לראשונה בסימולציית הדירוג האולימפי בטריאתלון: שני ישראלים בטוקיו 2020

אחרי שטיפס 12 שלבים בדירוג האולימפי, רן שגיב תפס מקום בסימולציה בין 55 הטריאתלטים שיוכלו להגיע למשחקים אבל חשוב לזכור שמדובר במצב נזיל שמשתנה משבוע לשבוע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רן שגיב טריאתלט ישראלי
רן שגיב טריאתלט ישראלי

לקראת המשחקים האולימפיים ריו 2016 רון דרמון עשה היסטוריה כשהפך לטריאתלט הישראלי הראשון שהבטיח את השתתפותו במשחקים האולימפיים. שחר שגיב סומן כממשיך דרכו למשחקי טוקיו 2020 ועד עכשיו הוא עשה עבודה מצוינת כדי להשתחל למקום שנראה די בטוח בדירוג האולימפי.

הטריאתלט רן שגיב עם מאמן נבחרת ישראל אורי זילברמן

רן שגיב עם מאמן נבחרת ישראל אורי זילברמן | צילום: באדיבות אורי זילברמן

עוד כתבות בנושא
רן שגיב סיים במקום 12 בגביע העולם במולאלובה
שחר שגיב פתח את הסבב העולמי עם המקום ה-34 באבו דאבי
שחר שגיב סיים שביעי בגביע העולם בקייפטאון

ועכשיו בטריאתלון הישראלי כבר יכולים לפנטז על ההישג ההיסטורי הבא והוא השתתפות של שני ישראלים במשחקי טוקיו 2020 ובמקרה הזה גם מדובר בשני אחים. אחרי שסיים במקום ה-12 בתחרות מסבב גביע העולם במולאלובה שבאוסטרליה, רן שגיב טיפס 12 שלבים אל המקום ה-71 בדירוג האולימפי. מאחר וחלק מהטריאתלטים בדירוג יגיעו למשחקים דרך הקריטריון של תחרות השליחים, לפי הסימולציה כרגע רן שגיב מדורג במקום ה-53 שהיה יכול להעניק לו את הכרטיס לטוקיו 2020, שם יתחרו בסך הכל 55 טריאתלטים בתחרות לגברים.

חשוב לציין שהדירוג האולימפי וכך גם הדירוג בסימולציה הוא נזיל מאוד ומשתנה משבוע לשבוע. אז מצד אחד זה אומר שניגוד לאחיו הבכור שחר, רן שגיב עדיין רחוק מהבטחת מקומו במשחקי טוקיו. מצד שני, מעודד לראות שהוא הגיע למקום שממנו אפשר לפנטז על השתתפות במשחקים וחשוב מאוד שהוא ימשיך לצבור ניקוד בסבב גביע העולם כשהתחרות הקרובה שלו תתקיים בעוד שבוע בניו זילנד.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג