מבזק || לונה צ'מטאי סלפטר ניצחה בחצי מרתון רומא

הרצה הישראלית ממשיכה לככב במרוצי הכביש באיטליה והפעם היא ניצחה בתוצאה מדהימה של 1:06:40 שעה שלא תוכר כשיא ישראלי בגלל הפרשי הגובה במסלול
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לונה צ'מטאי סלפטר מנצחת בחצי מרתון רומא
לונה צ'מטאי סלפטר מנצחת בחצי מרתון רומא

לונה צ'מטאי סלפטר ממשיכה לככב במרוצי כביש באירופה והבוקר (ראשון) היא ניצחה בחצי המרתון של רומא. התוצאה שהיא קבעה, 1:06:40 שעה, מהירה משמעותית משיאה הישראלי אך היא לא תוכל להיות מוכרת כשיא בגלל הפרשי הגבהים במסלול של המרוץ הזה, בו מזנקים ומסיימים במקומות שונים.

שתי היריבות העיקריות של צ'מטאי סלפטר במרוץ הזה היו הקנייתיות דיאנה קיפיוקיי ואנטונינה קוואמבי. לפי דברים שכתבה הסוכנת שלה, קיארה דאביני, תכנית המרוץ של לונה היתה לתקוף בעלייה של קילומטר וחצי באזור הקילומטר העשירי. וכך בקילומטר ה-11 היא כבר פתחה פער של 5 שניות על יריבותיה ובקילומטר ה-15 זה היה פער של 7 שניות. דאביני הוסיפה כי תנאי מזג האוויר ברומא לא היום אידאליים בגלל רוחות חזקות.

"לונה השתתפה היום בחצי מרתון רומא כחלק מהכנותיה למרתון האביב. אחרי שהות של חודש בישראל, בה ביצעה אימונים בסיסיים והשתתפה במספר מרוצים קצרים יחסית, לונה שהתה במחנה אימון באיטן שבקניה על מנת לפתוח בהכנותיה למרתון, סיכם את הופעתה של לונה היום דן סלפטר, מאמנה ובעלה, "תנאי מזג האוויר במרוץ היום לא היו מושלמים, הרצים התמודדו נגד רוח דרומית בעוצמה של 16 קמ"ש כשהמרוץ מתנהל ברובו מהמזרח לדרום-מערב. התכנית של לונה היתה לתקוף בעלייה של ה-1.5 ק"מ בין נקודת ה-9.5 ל-11 ק"מ וזה עבד טוב היום. אחרי שהיא עברה את נקודת ה-5 ק"מ ב-15:45 וה-10 ק"מ ביחד עם דיאנה ואנטונינה קוואמבאי הקנייתית שסיימה במקום השלישי, לונה הצליחה לפתוח פער של 5 שניות אחרי הקילומטר ה-11, ופער של 7 שניות בקילומטר ה-15 שהמשיכו לגדול עד לקו הסיום. אני מאוד מרוצה מההופעה של לונה היום. הביצוע מול התכנון הטקטי שהיה מותאם לאופי המסלול המסוים ברומא. לונה תשוב כעת לקניה להמשך הכנותיה".

כזכור, בנובמבר האחרון צ'מטאי סלפטר שיפרה משמעותית את השיא הישראלי במרתון, כשניצחה בפירנצה בזמן של 2:24:17 שעות. ב-31 בדצמבר היא ניצחה במרוץ כביש ל-10 קילומטרים ברומא בזמן של 31:46 דק'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג