הישראלים באליפות אירופה בשחייה-ברלין 2014 | ספרא מסיים שביעי

ביום האחרון של משחי המים הפתוחים באליפות אירופה בברלין, אירח מסלול הרגטה בגרונאו את האולטרה מרתון של השחייה למרחק 25 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחייה ספרא (מימין) ורסמן צילום אילן גולדמן
שחייה ספרא (מימין) ורסמן צילום אילן גולדמן

בוקר אחרון של מים פתוחים בברלין שלח אתמול (ראשון) את השחיינים לטיול ארוך במיוחד. עשר הקפות של מסלול ה-2.5 ק"מ במסלול הרגטה על נהר דאהמה בברלין. בהקבלה למונחי ריצה, מקביל הדבר לריצה של כמעט 100 ק"מ.

25 ק"מ גברים 
האיטלקי הוותיק ולריו קלרי, השתתף בהכתבת הקצב יחד עם יבגני דראצ'ב הרוסי ואקסל ריימונד הצרפתי עד סוף ההקפה הרביעית, כאשר גם יובל ספרא וגם שחר רסמן הישראלים, מחזיקים בדבוקה. בהקפה החמישית הכל התהפך עם התקפה אכזרית של ריימונד ודראצ'ב שהפחיתה את זמן ההקפה מסביבות 31:30 דקות לסביבות 27:45 דקות. מאותו רגע, הקרב על הניצחון ניטש בין שני אלו בלבד.

השניים המשיכו לכתוש האחד את השני עם זמני הקפות שנעו בין 28:30 ל-29:30 דקות, כאשר דראצ'ב מנסה לברוח בתחילת ההקפה האחרונה. בסוף, הסיום של ריימונד הצרפתי היתה חזקה מדי בשביל דראצ'ב. אחרי 25 ק"מ וכמעט 5 שעות של שחייה, הצרפתי ניצח ב-12.4 שניות בלבד.

יובל ספרא ושחר רסמן המשיכו להתמודד בדבוקה השנייה. בהקפה הלפני אחרונה החל רסמן לסגת לאחור. יובל ספרא נכנס להקפה האחרונה במקום החמישי, מרוחק פחות מ-4 שניות מהמקום השלישי, אך בהקפה האחרונה איבד מעל דקה ורבע בקרב על המקום השלישי, כדי לסיים במקום השביעי והמכובד בזמן של 5:10:09.6 שעות. שחר רסמן סיים במקום ה-11 בזמן של 5:14:14.7 שעות.

תוצאות המקצה
זהב – אקסל ריימונד (צרפת) – 4:59:18.8 דקות
כסף – יבגני דראצ'ב (רוסיה) – 4:59:31.2 דקות
ארד – אדוארדו סטוצי'נו (איטליה) – 5:08:51.0 דקות

25 ק"מ נשים
הנשים זינקו ל-25 ביחד עם הגברים, אך אצלן, כל המקומות הראשונים הוכרעו בהקפה האחרונה. שבע שחייניות התחילו יחד את ההקפה האחרונה, מתוכן שלוש איטלקיות. כל שלושת הראשונות הגיעו בטווח של 7.3 שניות זו מזו, וכל שבע הראשונות בטווח של 70 שניות. האיטלקייה המנוסה מרטינה גרימלדי, אלופת העולם המכהנת במרחק זה, היתה בסוף זו שידעה לחלץ מעצמה את המאמץ העצמתי ביותר, כדי לקחת את הזהב.

תוצאות המקצה
זהב – מרטינה גרימלדי (איטליה) – 5:19:14.1 דקות
כסף – אנה אולש (הונגריה) – 5:19:21.0 דקות
ארד – אנג'לה מאורר (גרמניה) – 5:19:21.4 דקות

18.8.2014



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג