גם קבוצות ריצה הפכו לכלי חשוב למיתוג בעולם העסקי

לא רק חברות הביגוד וההנעלה מפעילות קבוצות ריצה לקהל הרחב, גם רשת הסופרמרקטים "יוחננוף" מסבסדת לקהילה קבוצת ריצה, שאלנו את הבעלים מה יוצא לו מזה?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לא מעט חברות מסחריות נכנסות לספורט במטרה למתג את עצמן. בדרך כלל הן יחפשו את ענפי הספורט הפופולריים כמו הכדורגל והכדורסל, ששם עם השקעה מסוימת אפשר להשיג מיתוג שיראו כמעט בכל מקום. יותר קשה למצוא חברות כאלה בספורט העממי, שם החשיפה קטנה יותר.

קבוצת ריצה נשים וגברים

הרבה יותר מקבוצה | צילום: thinkstock

עוד כתבות בנושא 
מדוע כולם "רצים" לקבוצות הריצה ברשתות החברתיות? 
4 רעיונות יצירתיים להתמודד עם ריצה ברשתות החברתיות 
5 הדברים הכי גרועים שאפשר לעשות אחרי ריצה 

"קבוצות הריצה יהיו חלק מהמיתוג העסקי"

לכן, כשחברה מסחרית פותחת קבוצת ריצה המיועדת לכלל האוכלוסייה, היינו מצפים שאלו יהיו חברות ביגוד והנעלה גדולות וזה באמת מה שקורה בשטח. מצד שני, גם ברשת הסופרמרקטים "יוחננוף" החליטו לפתוח קבוצת ריצה. לא רק לעובדי החברה ואפילו לא רק לחברי מועדון הלקוחות. מדובר בקבוצה המיועדת לכל האוכלוסייה ותסובסד על ידי רשת יוחננוף. הנרשמים ידרשו לשלם רק 20 שקלים בחודש, ויקבלו מסגרת המיועדת לרצים מתחילים.

מי שיזם את הרעיון הזה הוא מאמן הריצה מוטי אוזל, שמספר: "פניתי לחברה כי הם חיפשו איך לעשות משהו שהוא מעבר עבור הקונים בסניפים, והסלוגן שלהם הוא שהלקוחות חשובים גם מחוץ לסניפים. אז עושים את זה באמצעות אורח חיים בריא. אחת הדרכים היתה להקים קבוצת ריצה וכושר שהם מספנסרים, והנרשמים משלמים סכום סמלי כדי שתהיה טיפה מחויבות והמשכיות מצדם. הרעיון הוא להתחיל מ-0 שזה מצב של בטטת כורסה, ולהסביר לאנשים שאפשר ליהנות מהריצה.

לרכישה לחצו כאן

בתור התחלה, תוקם קבוצת ריצה ברחובות שתתחיל להתאמן בתחילת יוני, אבל השאיפה של אוזל וגם של מנהלי יוחננוף היא שקבוצות הריצה יהיו חלק מהמיתוג של הרשת שיש לה 18 סניפים ברחבי הארץ. איתן יוחננוף, המנכ"ל והבעלים, מטפח תחביב של רכיבה על אופנועים אבל הקשר בינו לבין הריצה הוא ממש לא מקרי כפי שהוא מספר: "האמת היא שאני הייתי אחד מרצי המרתון הראשונים בארץ. עוד בגיל 13 וחצי רצתי במרתון תל אביב הראשון במרחק המלא, ולאחר מכן רצתי במרתון טבריה החמישי".

יוחננוף, שכבר דאג למתג את הרשת כאחד הספונסרים של ההתאחדות לכדורגל ואיגוד הכדורסל, מכוון כעת גם לספורט העממי ומאמין שהפוטנציאל למיתוג הטמון בו הוא לא קטן, ומבחינתו הקמת קבוצת ריצה מסובסדת היא לא רק תרומה לקהילה. "זה ברור שלכדורגל יש נפח גדול יותר". מסביר יוחננוף ומוסיף: "אבל אנחנו לא שוכחים את הקשר שלנו לקהילה ולספורט, והרצון שלנו הוא לנכס למותג אלמנטים של בריאות. בהחלט יש לנו רצון לנכס את זה לעצמנו ובדרך כמובן שגם לתרום לקהילה. דווקא לי, בתור מי שהיה פעם רץ, יש רצון גדול לראות קבוצות שנושאות את השם יוחננוף מגיעות להישגים במרוצים השונים. לראות אנשים שהתחילו לרוץ אתנו, זה יהיה הישג גדול והוכחה לכך שכל אחד יכול".

מוטי אוזל מאמן ריצה

היוזמה שלו. מוטי אוזל | צילום: באדיבות מוטי אוזל

המיזם שאותו הוביל מוטי אוזל נקרא "חיים בריאים עם יוחננוף גם מחוץ לסניפים" וקבוצת הריצה שלו תצא לדרך ב-4 ביוני עם שני אימוני ערב שבועיים לרצים מתחילים. "כרגע אם יהיו 30-40 רצים קבועים זו תהיה הצלחה עצומה", אומר אוזל, "אנחנו עומדים כרגע על קרוב ל-80 שמתעניינים. ברגע שיגיעו כמה עשרות אנשים, הם כבר יביאו אחרים.

אז מסתבר שטרנד קבוצות הריצה עולה מדרגה. כבר לא מדובר בפארקים העירוניים, ובמקומות עבודה גדולים שדואגים לעובדים שלהם. עכשיו זה כבר הפך לכלי חשוב למיתוג מסחרי ועולם האקטיב לייף סטייל יכול רק לברך על זה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג