גיא שגיב ומרים בר-און הם אלופי ישראל ברכיבת אופני כביש

גיא שגיב ומרים בר-און ניצחו הבוקר (שבת) באליפות ישראל ברכיבת אופני כביש שהתקיימה בבית גוברין. שני בלוך ופז בש הגיעו רק במקום הרביעי והחמישי בהתאמה - כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

למרות החום הכבד שלא תרם רבות לתוצאות, התקיימה הבוקר (שבת) אליפות ישראל באופני כביש בבית גוברין, עם כ-400 רוכבות ורוכבים שהתחרו על ההקפה המסורתית באורך 24.5 ק"מ, כאשר הזינוק והסיום היו בכניסה לפארק בריטניה. במקצה הגברים למרחק חמש הקפות שהם 122.5 ק"מ, הצליח גיא שגיב להגן על תוארו מהשנה שעברה. המקצה התאפיין בשליטה של קבוצת סייקלינג אקדמי, קבוצת רכיבת הכביש המקצוענית הישראלית הראשונה, אשר יוצגה בכל המהלכים הבולטים של המרוץ ושרוכביה זכו בכל חמשת המקומות הראשונים. בחלקו השני של המרוץ נוצרה חבורת חוד בת 4 רוכבים שכללה את שגיב ואביב יחזקאל מסייקלינג אקדמי, יורי לוינזון מ-TACC ואמיתי יונה, אלוף ישראל בטריאתלון לשנת 2013, מקבוצת HD-TREK.

78911.1

צילום: באדיבות איגוד האופניים

בהקפה האחרונה התקיף יחזקאל את הבריחה ורכב לבדו בפער שנע בין חצי דקה לדקה משלישיית הרודפים. באמצע ההקפה פתח שגיב פער על לוינזון ויונה ובק"מ האחרון הצליח להדביק את יחזקאל ולעקוף אותו. את קו הסיום חצה בזמן של 3:12:52 שע', 11 שניות לפני יחזקאל. מאחור שלישיית רוכבי סייקלינג אקדמי בראשות רועי גולדשטיין הצליחה לעקוף את לוינזון ויונה, כאשר גולדשטיין תפס את המקום השלישי על הפודיום.

במקצה הנשים למרחק 4 הקפות למרחק 98 ק"מ, הצליחה בר-און להפתיע את המועמדת לניצחון בזכות בריחה מוקדמת עם עידית שוב (CCC). המועמדות לניצחון שמרו זו על זו ואפשרו לשתיים לפתוח פער של מעל שש דקות. בר-און הצליחה להתנתק משוב ולהגיע לבדה אל קו הסיום בזמן של 2:59:54 שע'. במקום השני סיימה אלופת השנה שעברה רותם גפינוביץ' (IGP), ושלישית סיימה עומר שפירא (CCC), שתיהן בפיגור של כ-4 דקות מבר-און. כאמור, שני בלוך ופז בש סיימו רק במקום הרביעי והחמישי בהתאמה.

צילום עמוד הבית: באדיבות איגוד האופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג