אנסטסיה גורבנקו סיימה 16 בחצי גמר 200 מעורב אישי

אחרי הופעה נהדרת במוקדמות בבוקר שבה שברה את שיאה הישראלי, גורבנקו היתה רחוקה לשחזר את היכולת בחצי הגמר. חרותי סיים 15 ב-50 פרפר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו שחיינית ישראלית

אנסטסיה גורבנקו סיימה היום (ראשון) אחר הצהריים במקום ה-16 במשחה ה-200 מעורב אישי לנשים באליפות העולם בשחייה שנפתחה בדרום קוריאה. במוקדמות בבוקר גורבנקו שחתה מצוין ושברה את שיאה הישראלי, מה שהעלה אותה לחצי הגמר מהמקום ה-11. בחצי הגמר היא היתה רחוקה מלשחזר את היכולת הזאת, וגם איטית בכמעט שתי שניות. היא סיימה בזמן של 2:13.90 דק' שדירג אותה במקום ה-16 והאחרון בחצי הגמר.

תתנחם ביכולת של הבוקר. אנסטסיה גורבנקו | צילום: באדיבות איגוד השחייה

עוד לפני כן, מירון חרותי ששבר בבוקר את שיאו הישראלי ב-50 פרפר התחרה בחצי הגמר של המשחה הזה. הפעם הוא לא הצליח לשחזר את היכולת מהבוקר וסיים בזמן של 23.62 שנ'. איטי ב-13 מאיות משיאו הישראלי הטרי, וחרותי סיים את חלקו במשחה זה באליפות במקום ה-15 הכללי.

מי שניצח את משחה הגמר הראשון באליפות היה סון יאנג הסיני, שנגע ראשון בקיר ב-400 חופשי לגברים בזמן של 3:42.44 דק' וזכה בתואר רביעי שלו ברציפות במשחה זה. הוא הקדים את מרק הורטון האוסטרלי (3:43.17 דק') ואת גבריאלה דטי האיטלקי (3:43.23 דק'). בגמר המשחה המקביל לנשים נרשמה הפתעה גדולה כשאריארן טיטמוס האוסטרלית בת ה-18 הקדימה ביותר משנייה את קייטי לדקי האמריקאית, שכמו סון יאנג בנתה על תואר רביעי ברציפות במשחה זה באליפות העולם. טיטמוס השלימה גאבל אחרי שניצחה גם את ה-400 חופשי באליפות העולם האחרונה בבריכות קצרות, שם היא לא פגשה את לדקי.

מדליית הזהב הראשונה של האמריקאים הגיעה מנבחרת השליחים 4 פעמים 100 חופשי לגברים. הרביעייה שכללה את קיילב דרסל, בלייק פירוני, זאק אפל ונייתן אדריאן ניצחה בזמן של 3:09.06 דק' (כולל ספליט של 46.86 שנ' לאפל) והקדימה ב-91 מאיות את רוסיה כשאוסטרליה סיימה במקום השלישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג