דונלד סנפורד פרש במהלך ריצת ה-400 מ' באליפות ישראל באתלטיקה

דונלד סנפורד קיווה להשיג קריטריון לאליפות העולם, אבל נאלץ לפרוש במהלך ריצת ה-400. פרסיאדו ניצח את ארד בספרינט ל-100, שיא ישראלי לקופצת במוט נעמה ברנשטיין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות ישראל באתלטיקה קלה יצאה אתמול (שלישי) לדרך באצטדיון הדר יוסף. רץ ה-400 מטר דונלד סנפורד היה אחד הכוכבים של התחרות הזאת בשנים האחרונות, גם הפעם הוא קיווה לעשות את זה ועל הדרך לקבוע תוצאה מהירה מ-45.50 שניות כדי לקבוע קריטריון לאליפות העולם. בפועל, סנפורד נאלץ לפרוש במהלך הריצה כשהרגיש עווית ברגל. בזמן שסנפורד עבר להליכה וצלע על המסלול, מאור סגד מצא את עצמו בהובלה בדרך לניצחון בזמן של 48.17 שניות. מצבו של סנפורד עדיין לא ברור, ואם יהיה כשיר יוכל לנסות לקבוע את הקריטריון שוב במסגרת תחרויות האתלטיקה של המכביה.

אם יהיה כשיר, אולי ינסה לקבוע קריטריון במכביה. דונלד סנפורד | צילום: Misfitknives

עוד כתבות בנושא

ישראל נותרה בדרג ב' באליפות אירופה לאומות 
אדווה כהן שברה את השיא הישראלי ב-3,000 מכשולים 
מי ינסה לקלקל את שירת הברבור של יוסאין בולט? 

הגמר ל-100 מטרים הפגיש בין הספרינטר הבכיר בארץ, אמרי פרסיאדו, לבין שיאן ישראל הטרי לנוער גל ארד. ארד לא הצליח להתקרב הפעם לשיאו, ופרסיאדו חצה ראשון את קו הסיום בזמן של 10.51 שנ' כשארד שני עם 10.72 שנ'. בריצה המקבילה לנשים ניצחה דיאנה ויסמן בזמן של 11.85 שנ'.

בריצת ה-1,500 לגברים זכה ימר גטהון בתואר נוסף כשהפעם הוא נעזר במושך הקנייתי הוסאה צ'רוני בדרך לניצחון בזמן של 3:44.09 דק' (תוצאת השנה שלו). באותה ריצה נקבע שיא ישראלי עד גיל 16 על ידי אדיסו גואדיה בן ה-15 מאתלטי הסמטה שסיים במקום העשירי הכללי בזמן של 3:57.37 דקות. אדווה כהן ניצחה בריצת ה-1,500 לנשים בזמן של 4:24.49 דקות ושיפרה את שיאה האישי בקרוב ל-14 שניות.

שברה שיא שהחזיק מעמד 10 שנים. נעמה ברנשטיין | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

בריצת 110 משוכות זכה איתמר פיילר בתואר הראשון שלו באליפות ישראל כשניצח בזמן של 14.55 שניות והקדים ב-14 מאיות את תומר אלמוגי. השיא הישראלי היחידי לבוגרים נקבע בתחרות הקפיצה במוט לנשים. נעמה ברנשטיין שהתאמנה השנה בפולין הצליחה לעבור גובה של 4.05 מטרים ושיפרה בשני סנטימטרים את השיא הקודם שהיה שייך לאולגה דוגדקו-ברונשטיין ונקבע לפני 10 שנים. קרב צמוד היה בתחרות הקפיצה לגובה לגברים, כשדימה קרויטר וצור ליברמן עברו שניהם גובה של 2.22 מ' (שיא אישי לליברמן) אלא שקרויטר ניצח בגלל פחות פסילות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג