אליפות העולם בשחייה: טומרקין נשר גם במוקדמות 200 גב

7 שנים אחרי הגמר האולימפי בלונדון, טומרקין היה רחוק משמעותית משיאו הישראלי וזה לא הספיק גם לחצי גמר בגואנגז'ו. גורבנקו סיימה 26 ב-200 חזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות העולם בשחייה בגואנגז'ו שבדרום קוריאה נכנסה ליומה החמישי, והצגת הבוקר היתה די מאכזבת מהזווית הישראלית. יעקב טומרקין השתתף בפעם במוקדמות משחה ה-200 גב, אותו משחה שלפני 7 שנים לקח אותו עד לגמר האולימפי במשחקי לונדון 2012.

אליפות מאכזבת. יעקב טומרקין | צילום: איגוד השחייה

והפעם, גם במשחה זה טומרקין סיים את חלקו כבר במוקדמות. הוא קבע תוצאה של 1:59.79 דק' שהספיקה לו למקום ה-25 הכללי, והיתה רחוקה מאוד משיאו הישראלי (1:55.96 דק') שתאורטית היה שווה מקום ראשון במוקדמות. 

אנדראה מורז השתתפה במוקדמות משחה 100 חופשי לנשים, וסיימה במקום ה-21 הכללי בזמן של 54.67 שנ'. היא היתה רחוקה ב-47 מאיות משיאה הישראלי. אנסטסיה גורבנקו התחרתה הפעם במוקדמות 200 חזה לנשים וסיימה במקום ה-26 הכללי בזמן של 2:30.67 דק'. היא היתה רחוקה בקרוב לשתי שניות משיאה הישראלי שנקבע השנה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג