אולטרה עוטף עזה: מרוץ שליחים ייחודי בנופי הנגב המערבי

לפני מספר שנים ולפני שהקורונה החלה לנהל את העניינים, החליטו כמה טריאתלטים חובבי ריצה, ליזום פעילות לטובת הקהילה וכך נולד אולטרה עוטף עזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני מספר שנים ולפני שהקורונה החלה לנהל את העניינים, החליטו כמה טריאתלטים חובבי ריצה, ליזום פעילות לטובת הקהילה, לרתום את הצבא ובראש ובראשונה את מפקדי וחיילי אוגדת עזה לשיתוף פעולה שכולו חזון ספורט וריצה בתוך חלום. כך נולד אולטרה עוטף עזה, מרוץ שליחים ייחודי בנופי הנגב המערבי, אליו מוזמנים כלל חובבי הריצה בישראל ובראשם האולטראיסטים המושבעים, וחיילים המייצגים בכבוד הראוי להערצה, את יחידות צה"ל.

מרוץ שליחים ייחודי בנופי הנגב המערבי | צילום: ניר זוהר

המרוץ מתקיים בניצוחן של הרשויות המקומיות והמותג דרום-אדום בעוטף עזה, בין ישובי עוטף עזה. לאורך 101 ק"מ שכולם טבע בשיאו, החל מאנדרטת הפלדה בדרום, דרך השדות המוריקים, חקלאות אמיתית ואמיצה של חקלאי העוטף. מזרחה, עד צאלים, ומשם צפונה על דרך הבשור הייחודית לאורך הבתרונות המהממים של נחל הבשור, ובהמשך דרך כבישי הביטחון של יישובי העוטף ממערב לכביש 232 בואך אנדרטת חץ שחור ועד לחוף זיקים, בצפון העוטף.

המסלול מחולק ל-12 מקטעים של 6 עד 10 ק"מ, כאשר בכל סיום מקטע, יש תחנת ריענון והחלפה, שמתופעלת על ידי מתנדבי העוטף ביחד עם חיילי אוגדת עזה. בכניסה ליישובים, תפגשו גם את ילדי היישוב . כולם נותנים כולם מעודדים והכי חשוב כולם בעד כולם. כאילו השלום כבר כאן. השנה הוספנו גם את המקצה האישי, בו אפשר לבחור מקטע או מספר מקטעים לאורך המסלול, ולרוץ בכייף ללא צורך בהעברת מקל השליחים.

השנה התווסף גם מקצה אישי | צילום: ניר זוהר

בנוסף, כמו בעבר, יהיו אירועי דגל שבהם ייקחו חלק תלמידים מהמועצות האזוריות, יחד עם חיילי חטיבה דרומית וחטיבה צפונית. כולל מקטע ריצה/הליכה קצר, והסבר מקיף על האזור, ועל התרומה הרבה של אוגדת עזה ביצירת השקט החשוב כל כך לתושבי המקום

המרוץ שיתקיים ב-2 במארס 2022, מיועד לאזרחים שאוהבים לרוץ ורוצים להיות חלק מהאירוע המרגש שכולו על בסיס חברה, צבא, ספורט והגשמה עצמית. והכל לאהבת הספורט בשביל החיים. כולנו יחד , כולנו בעד כולם, מוזמנים להירשם – כאן.

המרוץ הינו אירוע ללא מטרות רווח, ולכן השנה לא יהיו פרסים לזוכים. למעט תהילת העולם של היחידות המתחרות בינן לבין עצמן, על התואר – היחידה המהירה בצה"ל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג