מבחן שוונג || צמיד הכושר Galaxy Fit2

שעוני הפיטנס נועדו לשפר את הבריאות הכוללת של המשתמשים בו כחלק ממגמה עולמית כוללת וחשובה. האם צמיד הכושר החדש של סמסונג עומד בהבטחה? יצאנו לבדוק אותו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לשעוני הדופק יצא שם של מוצר פרימיום יקר ויוקרתי ולא תמצאו רץ, טריאתלט או רוכב חובב שלא מתהדר באחד שכזה. אך מה עם אלו שמעוניינים בשעון דופק פשוט יותר? כזה שאין בו טכנולוגיה למדידת סטורציית חמצן בדם או אפשרות לנגן מובנה בו ניתן לאחסן עד 500 שירים? בדיוק למקרים האלו יש את צמידי הכושר שהם בעצם שעוני פיטנס מוכווני בריאות, אשר פונים לקהל הספורטיבי המתון שמקבל בדיוק את מה שהוא צריך ובסוף גם משלם על מוצר ייעודי וטכנולוגי מחיר שפוי וסביר.

צמיד הכושר פועל במסגרת המגמה העולמית של גיבוש אסטרטגיית בריאות כוללת | צילום: יח"צ

שעוני הצמיד הבריאותיים נכנסו לשוק בשנים האחרונות ומתאימים בעיקר להלכים, מתאמני חדר כושר, רצים ושחיינים מתחילים. לחברת סמסונג יש נוכחות בשוק שעוני הספורט וכעת היא מוציאה את הדגם החדש שלה בסדרה ה-Galaxy Fit2 בגודל מסך 27.8 מ"מ כך שהוא דק ונוח, בעל רצועה מעוצבת וזכוכית מעוגלת בתלת-ממד. אבל מעבר לעיצוב המיוחד שלו מדובר בשעון כושר או כפי שהוא קרוי "שעון מעקב כושר" שמספק מידע מהפעילות היומיומית שלכם.

השעון שופע כל טוב של מידע על המתאמן והוא נכנס ומתערבב בצורה נאותה אל נישת השעונים החכמים שמופנה לקהל הספורטאים "הקלים". בקטגוריה הזו מצליחה סמסונג לתת מוצר עם "עלות-תועלת" שווה ביותר לכל כיס. הדגם הנוכחי הוא גרסה נוספת לשעונים של החברה בעלי רצועת הסיליקון ותצוגת המסך הצבעונית, אשר קורצים כאמור לספורטאים בתחילת דרכם ולספורטאי צעירים בגילם שזקוקים לשעון עם תכונות אקטיביות שמנטרות את השינה והדופק.

אז מה היכולות של שעון הכושר הזה? המגמה העולמית היום היא גיבוש אסטרטגיית בריאות כוללת, על מנת שהאנשים יקבלו כמה שיותר מידע על עצמם ברמה הבריאותית. כאן נכנס לתמונה שעון הכושר אשר פועל בכמה מישורים: בדיקת דופק, ניטור איכות השינה ובקרת מתחים. בנוסף לכך, יש לצמיד תכונה נוספת והכרחית לעולמנו והיא התחברות לטלפון הנייד שלכם על מנת שתוכלו לקבל ישירות לשעון הודעות והתראות.

עומד בסטנדרטים של שעון פיטנס מוכוון בריאות | צילום: יח"צ

מרגע שבו עונדים את השעון, הוא למעשה עוקב אחר הפעילויות היומיות שלכם ובזמן שינה הוא מנטר עבורכם את איכות השינה באופן עקבי לאורך זמן ונותן על כך פידבק כולל טיפים כיצד תוכלו לשפר אותה. על מנת להרחיב את התוצאה מהתכונה הזו ניתן להתחבר לאפליקציית Samsung Health ולקבל מידע נוסף.

ה-Galaxy Fit2 הוא כאמור צמיד כושר חכם שמודד בזמן שהשעון על פרק כף היד שלכם את הדופק של הלב שלכם. לצורך השוואה בדקנו במקביל את הדופק באמצעות שעון הדופק המשוכלל שבידנו והתוצאה היתה זהה כמעט לחלוטין, כך שבסופו של דבר קהל היעד של השעון מקבל את התמורה המלאה למה שהוא צריך. יחד עם זאת חשוב לציין שאין לשעון GPS למדידת מרחקי ריצה או הליכה מנקודה לנקודה. נקודה נוספת, מרשים היה לראות שסמסונג התאימה את התקופה לדגם הנוכחי של השעון והוסיפה תכונה ברוח התקופה שתזכיר לכם לשטוף את הידיים במרווחי זמן קבועים.

אומרים שהמחלה של המאה העשרים ואחת היא מתחים סביבתיים בקריירה, בקרב המשפחה או במרחב הציבורי, כחלק מהיותו שעון הפועל לטובת בריאות המשתמש, התווספה תכונה מעניינת של ניהול מתחים תוך שמירה על הבריאות הנפשית והפיזית. לשם כך יש להגדיר את Galaxy Fit2 שלכם עם אפליקציית Samsung Health וכך יינתן לכם מידע למעקב אוטומטי אחר רמת המתח שלכם. במידה ותגלו שרמת המתח היא גבוהה מעל הרצוי תוכלו לקחת הפסקה קלה ולבצע תרגילי נשימה עמוקים.

גודל: 1.1 אינטש (27.8 מ"מ)

משקל: 21 גרם

רזולוציית מסך: ‎294 x 126‎

עמידות במים: עד 50 מטר עם הסמכת 5ATM

הספק סוללה: שימוש מועט 21 יום; שימוש מרובה 15 יום

חיישנים: מד תאוצה, חיישן גירוסקופי, חיישן קצב לב אופטי

מחיר: 299 שקל




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג