מבחן שוונג || כפפות ריצה של דה נורת' פייס מדגם Etip

אין ספק שכשקר בחוץ בעיקר בבקרים המוקדמים, עדיף לרוץ עם כפפות. הבוחן שלנו בדק את הכפפות החדשות של The north face, שמצהירות שהן גם בעלות טכנולוגיה לשליטה על מסך המגע של הנייד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן

ריצת מבחן: הכפפות נבדקו ונבחנו למרחק 90 ק"מ (מינימום הדרישה למבחן בשוונג עומד על 50 ק"מ)


לעתים נדמה שבמדינה שרוב הימים בה יש טמפרטורה מהבילה, אולי אין בעצם צורך בציוד חורפי הנפוץ במדינות שבהן החורף לא בא רק לבקר אלא שוהה בו על בסיס קבוע. יחד עם זאת, כאשר החורף הישראלי מחליט להגיח כאן לביקור, הוא מסתער בכל כוחותיו והגשם ובעיקר הקור חודר לעתים לעצמות. מותג הטיולים דה נורת' פייס (The north face) הוציאו לשוק לאחרונה כפפות מדגם "אטיפ" (Etip) המצוידות במוֹלִיכוּת במלוא כף היד, דבר המאפשר (למי שרץ עם נייד) גם בזמן ריצה בחורף מגע ישיר עם הנייד בכל חלקי הכפפה, גם מבלי להסיר אותן.

גם מחממות וגם מוליכות | צילום: ג'ים פלטין

אז למרות ימים שמשיים, לא היה קשה למצוא בקרים וערבים קרים במיוחד על מנת לבדוק את הכפפות והן אכן נבדקו בטמפרטורה של 8-10 מעלות ולאורך 90 ק"מ מצטברים. מה שנבחן היתה ההגנה שלהם על כפות הידיים וחימומם, ובנוסף נבדקה האפשרות לבצע שיחות ולכתוב הודעות בנייד, כפי שהיצרן מצהיר על כך.

שמירה על החום

הכפפות משלבות טכנולוגיה לשמירה על חום כפות הידיים ונוחות מרבית ויש בצד הפנימי שלהן כריות סיליקון המסייעות בשמירה על אחיזה יציבה ומניעת החלקה. כחברה המייצרת ציוד ספורט למטפסי הרים, מצליחות הכפפות מן הסתם לעמוד במשימה בהצלחה. הכפפות גמישות ודקות ולא מכבידות על כף היד וחשוב לומר כי בעת ריצה כל ציוד נוסף מכביד ואפילו "מציק" לאורך זמן. לכן חשוב לרצים ורצות "ללכת עם ולהרגיש בלי" והחומרים מהם עשויים הטייצים, החולצות, והגרביים הם בדרך כלל דקים וקלילים. במקרה המדובר הכפפות צמודות ליד וכן מותאמות לריצה ופעילויות ספורטיביות שונות כגון רכיבה על אופניים. בנוסף, הן מסוגלות להגן על כף היד מרוח ומנדפות זיעה, תודות לבד ה"נושם" המספק גם הגנה מקור ומרוח ועל כן הן מתאימות לאימון ולתנאי מזג אוויר קיצוניים. עוד טכנולוגיה השתולה בהן היא ה-Radiametric Articulation המשפרת את החום כפות הידיים ואת זרימת הדם לאצבעות.

מגע הכפפה במסך הנייד

אני מעדיף בריצות ארוכות להשאיר את הנייד בבית, אבל לצורך המבחן לקחתי אותו עמי, על מנת לראות כיצד ניתן לתפקד עמן בכתיבת הודעות או בהפעלת הנייד. במקרה שלי הכפפות היו קצת גדולות על כף היד שלי ולכן לא תמיד הצלחתי לכוון את האצבע במדויק על המקש הנכון, אבל בכל הפעמים שזה כן הצליח לי, היה מגע מוצלח במסך והייתי יכול לכתוב הודעות באופן חופשי. ולכן חשוב לבחור כפפות בגודל המדויק לכף היד, על מנת להקליד באופן חופשי על מסך הנייד – למי שהפרט הזה חשוב לו במיוחד. מי שחשוב לו להיות מחובר בכל עת, יוכל לבצע שיחות, לשלוח טקסטים ולגלוש באינטרנט מבלי להסיר אותן מהיד. בשורה התחתונה, הכפפות משלבות בבד טכנולוגיה המוליכה מגע ועוזרת לשלוט על מסך המגע באמצעות כל יד ביחד או בנפרד.

הרכב הבד: 87% פוליאסטר 13% אלסטיין

יותר: דקות, גמישות ומחממות בצורה מצוינת

פחות: חשוב לבחור כפפות בגודל המדויק לכף היד על מנת להקליד באופן חופשי על מסך הנייד

מידות: הכפפות מגיעות במספר גוונים ומידות.

מחיר: 150 שקל

התאמה: הכפפות מותאמות לנשים, גברים וילדים

ציון שוונג: 8.5

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג