מבחן שוונג || אוזניות Galaxy Buds Live של סמסונג

יצאנו לבחון את החדשות של סמסונג שמהוות את הדור החדש של האוזניות שלהם לאורך 110 ק"מ של ריצה - תוצאות המבחן לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן

ריצת מבחן: האזניות נבחנו למרחק 110 ק"מ ריצה ולאחר חודש של שימוש (מינימום הדרישה למבחן אזניות בשוונג עומד על 50 ק"מ)


ריצה עם אוזניות היא סוגייה פתוחה לחלוטין: המהדרין מקפידים לרוץ טבעי כמו שהם, ללא מסיחי דעת אבל עם רצון להתחבר ל"כאן ועכשיו" ולהתמזג עם המחשבה, הנוף והסובב אותם. בפינה שמנגד עומדים אלו שרצים פחות או יותר על אותו מסלול שלוש או ארבע פעמים בשבוע וחייבים להכניס משהו חדש למסלול והם אלו (בחלקם) יהיו אלו שיתמידו לרוץ עם אוזניות. זו אבחנה אישית לגמרי וכאחד שלא נוהג לרוץ עם אוזניות בשוטף, היתה זו הזדמנות עבורי לבחון את החוויה הזו של מוזיקה מנעימה או "מרימה" את הדרך.

אוזניות "השעועית" המדוברות | צילום: יח"צ

נראה שסמסונג מנסה ליצור כאן מהפכה עם עדכון האוזנייה המסורתית והודיעו כי החידוש שלהם הוא בהרכבת הרכיבים הפנימיים בסדר אופקי במקום אנכי, כך שהאוזניות אינן בולטות מהאוזן ומספקות מראה טבעי יותר. הם קיבלו את השם "השעועית" בשל הדמיון הגדול לקטנייה המפורסמת וכל הסיבות לכך מוצדקות. לבמבחן התוצאה מדובר בעיצוב ארגונומי המותאם לצורת האוזן והופך אותן לנוחות. כמו כן מדובר באוזניות קצה שאת הפקודות (הגברה, הנמכה, מענה, העברת שיר וכו') עושים על ידי מגע קל באוזנייה עצמה.

עיצוב מוצר

קשה להתעלם מהמראה של אוזניות ה-Galaxy Buds Live של סמסונג וניכר שהושקע בהן לא מעט זמן, על מנת ליצור דבר חדש בעולם התחרותי מאוד של האודיו ובעיקר מול ה-AirPods של אפל המתחרה העיקרית בתחום. המארז בה מגיעות האוזניות האלחוטיות (true-wireless) נראה מרשים והטכנולוגיה מרשימה לא פחות בזכות התקשורת שנוצרת בין המכשירים המזוהים כך שנייד מסוג סמסונג "ידבר" מיד עם האוזניות ויסגור מעגל לצורך הפעלה מיידית.

עיצוב המוצר לא מזכיר במבט ראשון אוזניות בצורה שאנחנו מכירים ולמעשה הן אמרות להתערסל להן בתעלת האוזן ולשבת שם. בטרם יצאתי לסיבוב היכרות איתן, עלתה במחשבה שלי השאלה האם הן עלולות ליפול לי בזמן ריצה?

איכות שמע טובה מאוד בזמן ריצה | צילום: יח"צ

אחיזת אוזן ושמע בריצה

כאמור יש לאוזניות מיקום בתעלת האוזן שם הן מתוכננות לשבת ולהתמקם בזמן הליכה, ישיבה וכאמור גם בריצה. הריצה הראשונה היתה נסיעת מבחן על מנת להכיר את הנפשות הפועלות. אוזניות האודיו ממוקמות היטב באוזן ולא נרשמה נפילה, יציאה או בריחה שלהן מהמקום, אבל חשוב מכך הסאונד גם בריצה ממשיך להיות היקפי ומדויק ויודע להתמודד עם כל התנועתיות כולל הפתעות שהתקלתי אותן על הדרך שכללו קפיצות או ניתורים לא צפויים.

הבעיה היחידה היתה שהזיעה הניגרת לכל עבר בקיץ הזה שיותר מזכיר מרק מהביל מאשר קיץ, גרם לי מדי פעם לנקות את אגלי הזיעה שנחו על האוזניות ואז המגע בהן עצר את המוזיקה כיוון שנגעתי באזורי המגע. למי שהאוזנייה לא יושבת בצורה נוחה באוזן, יצרו בחברה זוג מתאמים שמלבישים אותם על האוזנייה על מנת לספק נוחות טובה יותר.

המארז מספק עוד 15 שעות נוספות של הטענה | צילום: יח"צ

האוזניות מאובזרות בשלושה רמקולים המספקים שמע ברמה גבוהה כאשר נמצאים במקומות סגורים, אך גם במקומות פתוחים עם רעשי רקע קלים. האוזניות פועלות בטכנולוגיית ANC של ביטול רעשי רקע אקטיבי מסוג פתוח (Active Noise Cancellation) המאפשר לחסום הסחות דעת כמו לדוגמה של מכוניות חולפות. כאשר  ישנן רעשי רקע חריגים מהרגיל מסנן הרעשים אמנם נכנס לפעולה, אך לא תמיד ניתן להתרשם כי הוא מצליח להתמודד עם המשימה.

יותר: איכות שמע טובה מאוד בזמן ריצה

פחות: נדרשת התאמה של האוזניות לאוזן

קוטר: דרייבר בגודל 12 מ"מ

משקל: 5.6 גרם

מסנן רעשים: מסוג ANC

עמידות במים: IPX2

זמן סוללה: 6 שעות השמעה

הטענה מהמארז: 15 שעות נוספות

מיקרופונים: 3 (2 פנימיים – 1 חיצוני)

צבעים: ברונזה, לבן, שחור

מחיר: 700 שקל




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג