רצים ומנציחים: אלפי רצים השתתפו במרוץ אייל

אלפי רצים השתתפו אתמול במרוץ אייל ה-18 לזכרו של אייל שמואלי ונהנו מחגיגה של תרבות וספורט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אלפי רצים מכל קצוות הארץ השתתפו שלשום (שבת) במרוץ אייל, המרוץ המשפחתי של ישראל, לזכרו של אייל שמואלי שנערך בשעות הבוקר ברמת השרון. המרוץ הינו מהמרוצים הגדולים והבולטים בישראל במסגרתו אלפי משתתפים מכל קצוות הארץ נטלו חלק במקצים מגוונים לאורך רחובות ושדות רמת השרון ונהנו מפסטיבל ססגוני של תרבות וספורט לכל המשפחה שכלל מתנפחים, מתופפים ומוזיקה של מכללת BPM לאורך המסלול, אקספו, קרקס פלורנטין וכיבוד עשיר בסיום.

צילום: רונן טופלברג

עוד כתבות בנושא
סיכום המנצחים במרוץ אייל
לתוצאות האישיות שלכם ממרוץ אייל
לתמונות שוונג-תג האישיות שלכם

במרוץ השתתפו רצי העלית של ישראל, רצים חובבים, אנשי עסקים, ראש עיריית רמת השרון, אבירם גרובר שגם הזניק את מקצה ה-15 ק"מ, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, גיא קלנר, ידוענים מעולם הבידור והתקשורת ביניהם גיא זוארץ ויעל בר זוהר עם ילדיהם, איתי תורג'מן, שרון אילון, ענת הראל, גיא זוהר, אנה ארונוב, אסתר רוט שחמורוב, כלת פרס ישראל ושיאנית ישראל ב-100 מטר משוכות, וכן חיילים ותלמידי בתי הספר ברמת השרון. הוריו של אייל ז"ל, זהבה וצביקה שמואלי ואחותו כנרת השתתפו במקצה ל-5 ק"מ.

המרוץ אורגן על ידי זהבה שמואלי ועל ידי אגודת הספורט רמת השרון. שמואלי מוכרת בזכות הישגיה כספורטאית אולימפית, אלופה ושיאנית ישראל בריצות למרחקים בינוניים וארוכים אשר ייצגה את ישראל בתחרויות רבות ברחבי העולם, ביניהן אולימפיאדת לוס אנג'לס (1984). לדברי שמואלי: "השנה חגגנו את מרוץ אייל עם שיא מסלול, מזג אוויר אירופאי ואנרגיות מחשמלות. אלפי הרצים המקצועיים לצד החובבים סיפקו שילוב מאוד מיוחד לצד משפחות וקהילות מכל רחבי הארץ שנהנו מהפנינג של תרבות וספורט". המרוץ נערך ברמה מקצועית וארגונית גבוהה תוך מתן דגש לחשיבות הרצים ולמאמציהם בפסטיבל ססגוני של תרבות וספורט לכל המשפחה שכלל מתנפחים, מתופפים ומוזיקה של מכללת BPM לאורך המסלול, אקספו, קרקס פלורנטין וכיבוד עשיר בסיום.

צילום: רונן טופלברג

גם השנה נערכה תחרות "מלך ומלכת העלייה" של מרוץ אייל במסגרתה קיבלו רצי מקצה ה-15 ק"מ תמריץ לצלוח את העלייה המפורסמת לקראת סוף המסלול, בק"מ ה-13. לרגל האתגר העלייה נמדדה באופן מקצועי, הוצבו שער כניסה וסיום לקטע, לאורך העלייה המתינו לרצים מתופפים, דיג'אים והפתעות נוספות שסייעו להם להפוך את האתגר לחוויה וכמובן, מלך ומלכת העלייה הוכרזו בסיום המרוץ.

המרוץ התקיים בשיתוף פעילים ניהול תיקי השקעות. לדברי מנכ"ל פעילים אבישי קרואני: "אנו שמחים לקחת חלק כבר מספר שנים במרוץ חשוב זה. חברת פעילים, רואה דמיון רב בין ערכי הספורט; הישגיות, שאיפה למצוינות ואורך רוח, לערכים המלווים אותנו יום יום בעבודת ניהול תיקי ההשקעות עבור לקוחותינו".

המנצחות במקצים | צילום: רונן טופלברג

כמו כן, האירוע נערך בתמיכת עיריית רמת השרון, משרד התרבות והספורט, קבוצת כהנא, מי עדן, אקרו נדל"ן, קבוצת שטראוס, רדיוס 100fm, מכללת BPM, חברת אלטמן, חברת איסוזו, מכבי ישראל, חברת MOOSTASH ובסיוע צוות אגודת הספורט רמת השרון, מועדון רצי רמת השרון, צוות תיכון רוטברג וחברת שוונג.

מרוץ אייל נערך לזכרו של אייל שמואלי, בנם של זהבה וצביקה שמואלי, אח לטל וכנרת שנפטר בטרם עת מדום לב. אייל עסק בריצה רוב חייו וגדל באווירה של ספורט; כילד היה מגיע לתחרויות בהן השתתפה אמו, כנער היה חבר בנבחרת הריצה של תיכון רוטברג ובמסגרת שירותו הצבאי שימש כמדריך כושר קרבי בחטיבת גולני. בשנת 1991 סיים את המרתון הראשון שלו, מרתון טבריה. האירוע מנציח את אהבתו של אייל לריצה ואת האנרגיה והשמחה שאפיינו אותו בחייו.

המנצחים במקצים | צילום: רונן טופלברג

תוצאות המנצחים במרוץ אייל 2019
במקצה המרכזי ל-15 ק"מ ניצחה ילנה דולינין בתוצאה 54:27 דק', במקום השני הגיעה אירנה אור קונובלוב שקבעה 56:59 דק'. במקום השלישי הגיעה אזאוונט טקה בזמן של 57:08 דק'.

בין הגברים ניצח טדסה גטהון שקבע 44:48 דק'. שני הגיע גשאו איילה עם 45:43. במקום השלישי סיים אשטו וורקו בתוצאה של 46:28.

תוצאות המנצחים במרוץ אייל




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג