משחק ילדים: אולימפיאדת הילדים יוצאת לדרך

אחת הדרכים להביא למודעות את נושא הספורט בקרב הילדים הוא קיום אולימפיאדת הילדים, בהם יתחרו מחר אלפי ילדים ב-28 ענפי ספורט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אולימפיאדת ילדים

זוהי השנה השמינית ברציפות שמשרד התרבות והספורט מקיים את אולימפיאדת הילדים בשיתוף רשויות מקומיות, במטרה לעודד ילדים ובני נוער לעסוק בפעילות ספורטיבית להטמעת החשיבות באורח חיים פעיל ובריא. אולימפיאדת הילדים שתתקיים במכון וינגייט נחשבת לאחד מאירועי השיא המתקיימים במסגרת "שבוע ספורט ישראל" של משרד התרבות והספורט המתקיים השבוע.

אולימפיאדת ילדים

כ-6,000 ספורטאים צעירים מתחרים באולימפיאדת הילדים מדי שנה | צילום: יח"צ

אולימפיאדת הילדים בישראל התקיימה לראשונה בשנת 2008 בהשתתפות מספר מצומצם של ספורטאים צעירים משש רשויות מקומיות בלבד, אשר התחרו בשישה ענפי ספורט בלבד. בחלוף השנים, גברה ההתעניינות בקרב הילדים והרשויות המקומיות המעוניינים לקחת חלק באירוע הייחודי, ובשנים האחרונות למעלה מ- 6,000 ספורטאים צעירים מתחרים באולימפיאדת הילדים מדי שנה.

במסגרת האולימפיאדה ייערכו תחרויות ספורט ב-28 ענפי ספורט מובילים, לרבות, אופניים, שחייה, אתלטיקה, כדורעף, ג'ודו, סקי בכבלים, באולינג, כדורסל, כדורגל, התעמלות אומנותית, התעמלות מכשירים, טניס שולחן, כדור-יד, טאיקוונדו, טניס, כדורשת, כדורמים, טרמפולינה, כדורעף חופים ועוד. גם השנה יקחו חלק ספורטאים מהתאחדות איל"ת, ספורטאים נכים וכן ספורטאי ספיישל אולימפיקס .

"אולימפיאדת הילדים היא אירוע הספורט הגדול ביותר בארץ לספורטאיות ולספורטאים צעירים. כ-6,000 ספורטאים, מאמנים ומלווים מ-102 רשויות יתחרו וישתתפו בתחרויות ב-28 ענפי ספורט שונים ויוכיחו שלאהבת ספורט וחתירה למצוינות אין הגבלת גיל", אומרת לשוונג מנכ"לית משרד התרבות והספורט אורלי פרומן, "באולימפיאדת הילדים אנו שמים דגש על קידום של ערכי הגינות, כבוד הדדי, סובלנות ועבודת צוות. על כן, עיקרה של התחרות הוא בראש ובראשונה הנאה מפעילות ספורטיבית, חדווה מחוויית המשחק, התמודדות עם מכשולים ברוח טובה וכחלק מאורח חיים פעיל".


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג