מרוץ הר לעמק 2016 "יוזנק" עם הרשמה ל-24 שעות

מרוץ השליחים הר לעמק יוצא לדרך בפעם השמינית ברציפות והפעם הוא יהיה פתוח להרשמה לפרק זמן של 24 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ השליחים הידוע הר לעמק ייצא לדרך השנה עם קונספט שונה בפן של ההרשמה וייתן למעוניינים להירשם אליו חלון אפשרויות של 24 שעות. כזכור, בשנים הקודמות עם פתיחת ההרשמה היה "מרוץ" להספיק ולהירשם ולמלא את המכסה וכעבור כחצי שעה אכן מולאו המכסות וההרשמה נסגרה.

המסלול הלילי של הר לעמק לאורך 215 ק"מ | צילום: גלעד קבלרצ'יק

עוד כתבות בנושא
ארגז כלים: טיפים לתזונה במרוצי שליחים
פיזיולגיה ותזונה באולטרה מרתון
למה אנשים עושים אולטרה מרתון?

"לצד הגאווה והסיפוק הרב שאנו שואבים מדי שנה ממראה אלפי המשתתפים במרוץ, אנחנו לא יכולים להתעלם ממאות הרצים המאוכזבים שלא הצליחו להירשם. לכן, בפעם הראשונה תפתח ההרשמה ל-24 שעות רצופות, מציין אריק לוי ממארגני הר לעמק, "האפשרות להכיל יותר רצים נשענת על הניסיון הרב שצברנו בארגון וניהול הר לעמק והידיעה הברורה שהגדלת מספר הרצים לא תפגע בחוויית הריצה ובבטיחות".

מרוץ הר לעמק 2016 יוזנק השנה בתאריכים 18-20 למאי מתקיים זו הפעם השמינית ברציפות והינו מרוץ שליחים קבוצתי למרחק של כ-215 ק'מ, שנמשך 20 שעות בקירוב. ההזנקה יוצאת מאתר ה"אריה השואג" בתל-חי ולאורך הנופים של עמק החולה, הכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה, עמק יזרעאל, וסיומו בתל שמרון לרגלי היישוב הקהילתי תמרת. ההרשמה תחל ביום שני 18.1.2016 החל מהשעה 17:00 למשך 24 שעות.

ההזנקות במרוץ הן מדורגות ומחולקות לשני מסלולים: "מסלול הירח" הכולל את כל ההזנקות הנערכות ביום רביעי בין השעות 20:00 ל-1:00 בלילה וסיום ביום חמישי בערב. "מסלול השמש" הכולל את כל ההזנקות הנערכות ביום חמישי, בין השעות 7:00 ל-15:00 וסיום ביום שישי בבוקר.

צילום עמוד הבית: גלעד קבלרצ'יק




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג