האם ספורטאים עם מוגבלויות שכליות ינצחו את ספורטאי העילית?

שישה ספורטאי "ספיישל אולימפיקס" עם מוגבלויות קוגנטיביות-התפתחותיות מזמינים ספורטאי עילית ישראלים לתחרות נגדם לקראת המשחקים האולימפיים שיתקיימו בדובאי ואבו-דאבי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ספורטאים עם מוגבלויות שכליות קוראים לספורטאי עילית להתחרות בהם, כך למשל הוזמן הג'ודוקא אריק זאבי, הטניסאית שחר פאר, הכדורגלן איתי שכטר, השחיין יעקב טומרקין, השחיינית מאי לווי והכדורסלנים יותם הלפרין ובר טימור. כל הספורטאים הללו התגייסו לקמפיין למימון המשלחת למשחקים האולימפיים המיוחדים שיתקיימו באבו-דאבי, כאשר התמורה המיוחדת עבור הסכום הגבוה ביותר תהיה תא אח"מים באצטדיון אתלטיקו מדריד.

שחייני ה"ספיישל אולימפיקס" נגד יעקב טומרקין ומאי לווי

ארגון "ספיישל אולימפיקס" העולמי יערוך את המשחקים האולימפיים בנסיכות האמירויות בדובאי ואבו-דאבי ב-11 עד ה-21 במארס השנה וזו תהיה למעשה הפעם הראשונה מאז הקמת הארגון לפני 50 שנה שאירוע זה מתקיים במזרח התיכון. יחד עם זאת, מתברר שעל מנת לשלוח את המשלחת כדי שתייצג את מדינת ישראל במשחקים האולימפיים הללו, זקוקים המארגנים לסכום של 500 אלף שקל. זאת הסיבה שהארגון הפועל למען ספורטאים עם מוגבלויות שכליות-התפתחותיות, החל בקמפיין גיוס המונים ייחודי דרך אתר גיוס ההמונים Drove, אשר במסגרתו שישה ספורטאי "ספיישל אולימפיקס" עם מוגבלויות קוגנטיביות-התפתחותיות שונות מזמינים ספורטאי עלית ישראלים לתחרות נגדם. מי שרוצה לייצר עולם שיווני בו משחקים יחדיו יתרום לקמפיין.

בסרטונים אשר פורסמו נראים ספורטאי ה"ספיישל אולימפקיס" קוראים תיגר על ספורטאי העלית. אלו אשר יתרמו כספים למען מטרה זו דרך אתר גיוס הכספים, יקבלו תשורות הנעות בין ביגוד של "ספיישל אולימפיקס" לכרטיסים להשתתפות בתחרויות בין ספורטאי ה"ספיישל אולימפיקס" לעילית, כמו כדורגל חתום על ידי נבחרת ישראל והשיא – תא פרטי הכולל 7 מושבים באצטדיון של אתליטקו מדריד באחד המשחקים החמים של השנה (אתלטיקו מדריד נגד חטאפה, ולנסיה או סביליה).

"יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה ולשלוח בפעם הראשונה ספורטאים עם מוגבלויות שכליות-התפתחותיות להתחרות בדובאי ובאבו-דאבי", אומרת מנכ"לית "ספיישל אולימפיקס" ישראל, שרון לוי-בלנגה, "אך אנחנו זקוקים לרוחב ליבם של אנשים שמאמינים בערכים שלנו – שכולנו שווים ולכולנו מגיעה הזדמנות שווה. הספורטאים הנהדרים הללו מביאים לנו מדליות מרחבי העולם. תרומה שלכם תעזור לנו להגיע למשחקי ה"ספיישל אולימפיקס", שם בטוח ננצח בתחרויות רבות ומשם נחזור עם מדליות והרבה גאווה למדינת ישראל ולתושביה".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג