איך "לחיות נכון" – הפנינג בריאות תזונה וספורט לכל המשפחה

בשבוע הבא יתקיים הפנינג בריאות, תזונה וספורט לכל המשפחה, שיתקיים בו ישולבו הרצאות מקצועיות, סדנאות חווייתיות, תחרויות ופעילויות רבות לכל הגילאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מקבץ תמונות
מקבץ תמונות

"מרכז עלית לספורט באוניברסיטת תל-אביב" מזמין את הציבור הרחב לעשות הפסקה מאורח החיים המודרני והאינטנסיביות של חיי היומיום, על מנת לקחת חלק בסוף שבוע "לחיות נכון" – הפנינג בריאות תזונה וספורט לכל המשפחה.

ההפנינג שיתקיים בין התאריכים 30.4-2.5 (חמישי -שבת), שם לעצמו למטרה לפתוח את הציבור לחשיבה אחרת, ללמוד כיצד לנהל אורח חיים בריא, כיצד לשלב בין גוף ונפש ובין תזונה נכונה ובריאה לפעילות ספורטיבית אמיתית. ההפנינג ייערך בשילוב עם קמפוס שיאים למקצועות הספורט וקמפוס ברושים לתזונה ולרפואה משלימה.

במהלך שלושת הימים יתקיימו הרצאות מקצועיות של מומחים בתחומי הבריאות התזונה והספורט, ביניהם: הרצאה של ענבל דרוקר על תזונת ספורטאים, פיליס גלזר על תזונה בריאה למשפחה, אסף מור על ילדים בעידן המודרני, ד"ר יהודית גולד על פציעות ספורט וחבישות, אפרת אבידור על חינוך לאורח חיים בריא וכיוצא בזה.

במסגרת התכנים יתארחו שניים מטובי הספורטאים במדינת ישראל בשנים האחרונות: הטניסאי לשעבר, אנדי רם, שפרש בשנה האחרונה מטניס פעיל ישתף מניסיונו האישי וידבר על עבודת צוות, שיתוף פעולה וקבלת החלטות לאורך הקריירה הספורטיבית. השחיין גל נבו, זוכה מדליית כסף באליפות אירופה בשנת 2013 יעביר הרצאה שתעסוק בחתירה למצוינות.
נוסף לכך, תתקיימנה סדנאות מקצועיות רבות במגוון רחב של נושאים. לדוג: אימון פונקציונאלי, אימון אירובי כהכנה לריצה, הכנת חטיפי בריאות, ארטיקים טבעיים, בישול בריא, מגע, מדיטציה, שחיית פעוטות וכיוצא בזה.

כמו כן, ייערכו פעילויות רבות לכל המשפחה כאשר במוקד האירועים ייערך טורניר כדורסל "סטריט בול" 3X3 וביום שבת אחר הצהריים תצא לדרך תחרות ניווט ספורטיבי בין משפחות. מעבר לכך, יתקיימו פעילויות רבות נוספות: יוגה, זומבה, פילאטיס, קיקבוקס, TRX, קיר טיפוס ועוד.

ההשתתפות במכלול הפעילויות מותנית ברישום מקדים באמצעות אתר יעודי בתשלום סימלי (20 ₪ לפעילות) וכוללת כניסה ושימוש במתקני מרכז הספורט. הפעילויות הינן חינם למנויי המרכז.


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג