שעון ספורט חכם חדש של סמסונג

סמסונג משיקה את SAMSUNG Galaxy Watch, שעון ספורט חכם ועתיר ביצועים אשר מציג עמידות מוגברת למים ואבק ומותאם למערכות Android ו-IOS.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשורה חדשה בשוק שעוני הספורט, לאחר שסמסונג השיקה את ה-Galaxy Watch הכולל מעקב כושר מקיף ומתקדם לפעילויות במים רדודים, זיהוי פעילויות ספורטיביות בצורה אוטומטית ומעקב מלא אחרי אימוני הכושר שבוצעו ללא צורך בהגדרה טרם היציאה לאימון. השעון בעל GPS מובנה, המאפשר מעקב מדויק על מסלולי הפעילות הספורטיבית המבוצעת, מעקב כושר שחייה בבריכה, ואף מצב "נעילת מים", המונע מהמים מלהפעיל פונקציות בשעונים. כמו כן, השעון מציע התראות חכמות במקרים של היעדר פעילות ספורטיבית.

מעקב כושר מקיף ומתקדם לפעילויות במים רדודים

בנוסף לפונקציות הכושר שמציע, ה-Galaxy Watch הינו בעל קישור לאזניות אלחוטיות, מצב Always On המאפשר הצגה תמידית של השעה מבלי ללחוץ על כפתור או לסובב t, המסגרת, וכן מציע קבלת שיחות והתראות ישירות לשעון באמצעות ממשק ידידותי ופונקציונלי למשתמש. השעון מגיע במגוון רחב של רקעים לבחירה המקנים דגש עיצובי ואינפורמטיבי, בעוד שרצועות השעונים ניתנות להחלפה. תצוגת השעונים הינה ראליסטית בשילוב אפקט עומק ומחוג השניות מתקתק בדיוק כמו שעון אנלוגי. הוא נתמך על ידי טלפונים חכמים הפועלים בעזרת אנדרואיד מסדרה 4.4 ומעל GB1.5 ועל ידי תאימות במערכת- IOS במכשירי איפון 5 ומעלה.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג