קולקציית כדורגל חדשה לאדידס בהשראת משחקי היורו

משחקים היורו אמנם בוטלו בשל הקורונה, אך החברה מצאה דרך מקורית להציג פן חדש לציון אליפות אירופה בכדורגל באמצעות האמנות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היורו אומנם נדחה לקיץ הבא בשל מגיפת הקורונה אך חברת אדידס מצאה דרך מקורית להציג פן חדש לציון אליפות אירופה בכדורגל וזאת באמצעות אמנות. החברה השיקה היום את קולקציית נעלי הכדורגל UNIFORIA, שנוצרה בהשראת אמנות משחקי היורו. הקולקציה מפגישה בין העולמות היצירתיים של האומנות ושל הכדורגל. דרך אגב, משמעות השם של קולקציית UNIFORIA היא השילוב בין המילים unity ו-euphoria והוא מייצג את האחדות והאופוריה שהכדורגל מביא איתו.

דגם X

הקולקציה מורכבת מארבעה דגמי נעלי כדורגל האייקונים בגרסאות חדשות: Predator, Copa, Nemeziz, X, אשר עוצבו באמצעות אלמנט של משיכת מכחול ובאמצעות פלטת צבעים צבעוניים, זוהרים ומרשימים, בסגנון מגף. השימוש באומנות מופשטת נועד ליצור אסתטיקה עוצמתית ותחושה של עבודת יד. השראת עיצוב הדגמים מגיעה מתוך השאיפה לביטוי עצמי ויצירתיות. ניתן להשיג את כל אחד מארבעת דגמי נעלי הכדורגל בשתי אפשרויות: עם או ללא שרוכים.

דגם copa

דגמי נעלי הכדורגל בקולקציית UNIFORIA:
דגם Predator Mutator: הדגם מיוצר באמצעות טכנולוגיית ה-DEMONSKIN שתורמת לרמה משופרת של מגע, שליטה וסיבוב של הכדור דגם זה עוצב בגווני אדום וירוק זוהר בסגנון של משיכת מכחול, ויוצר ניגודיות לרקע הלבן של המגף.
דגם COPA: הדגם עוצב בערבוב גווני סגול ושחור היוצרים עיצוב אסתטי נועז. העיצוב ממוקם בצווארון העור החיצוני והסרוג של הנעל ומאפשר מגע נקי עם הכדור ועם מי שנועל את הנעל.
דגם Nemeziz: בדגם משלב ירוק זוהר עם כחול נייבי ויוצר עיצוב מורכב. בדגם זה יש שימוש בטייפ מיוחד לחיזוק התמיכה של הרגל בנעל באופן אדפטיבי.
דגם X19: הדגם מעוצב בצבע ורוד בוהק. לרוחב הצללית הנמוכה בגזרת המגף ישנו עקב המעוצב בתלת ממד המעניק לנעל מראה מלוטש ומינימליסטי.
טווח המחירים: 900-1,400 שקל




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג