צו השעה: גרמין חשפה סדרת שעוני יוקרה

תחת השם MARQ הוציאה חברת שעוני הספורט גרמין סדרת שעוני ספורט יוקרה חדשה מטיטניום בשילוב זכוכית ספיר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת גרמין (Garmin) מובילה עולמית בפיתוח וייצור אביזרי טכנולוגיה לאורח חיים בריא, חושפת MARQ, סדרה של 5 דגמים של שעוני ספורט עלית מתקדמים ומעוצבים. הסדרה כוללת מגוון עשיר של תכונות מתקדמות לחובבי הספורט והפעילות האתגרית, במטרה לעודד אורח חיים בריא, המשתלב באופן מושלם בשגרת היום יום והפנאי.

דגמי MARQ החדשה של גרמין

החברה, שחוגגת בימים אלה 30 שנים להיווסדה, בחרה לציין את החגיגות בהשקת הסדרה החדשה בעיצוב מוקפד ואלגנטי, המתכתב עם עולמות הפנאי ומרחיבים את התפיסה המוכרת של שעוני הספורט המסורתיים; MARQ Aviator, MARQ Driver, MARQ Captain, MARQ Expedition ו-MARQ Athlete, שתוכננו, עוצבו ויוצרו בשיתוף פעולה עם מעצבים בינלאומיים מובילים בתחומם, בהשראת עולם הטיסה, הנהיגה המקצוענית, הספורט הימי, הניווט והספורט המקצועי.

סדרת MARQ עשויה מטיטניום בשילוב זכוכית ספיר עם תכונות מתקדמות וביניהן אפשרויות ניטור פעילות ספורט נרחבות, GPS מובנה, חיישנים למדידת דופק וקצב לב, אפשרויות אחסון מוזיקה, חיי סוללה ארוכים של עד 12 ימים ועוד. כל שעון בסדרת MARQ מציע גם אפשרויות התאמה ועיצוב אישיים, על ידי בחירה מתוך מגוון רצועות מתכת או גומי מעוצבות, הניתנות להחלפה בקלות ובמהירות (QuickFit).

חמשת הדגמים החדשים בסדרה
MARQ Athlete שעון ספורט עלית מתקדם ומקצועי, עשוי טיטניום וקרבון, מציע כמיטב המסורת של גרמין את כל מה שחשוב לספורטאים במרחק נגיעה, לרבות ניתוח דינמיקת ריצה, מדד VO2, חיישנים ביומטריים ועוד הרבה יותר. מחיר: 7,499 שקל.
MARQ Captain פותח בהשראת עולם השייט והספורט הימי במיוחד לאלו שהים בליבם ומציע ביצועים גבוהים לצד אפשרויות שליטה נרחבות על מערכות כלי שיט, עמידות גבוהה בסביבת מים מלוחים, מדידת גאות, חיווי מצב הרוח ומידע על נמלים ברחבי העולם, בעיצוב בצבעי כחול. מחיר מומלץ לצרכן: 8,499 שקל.
MARQ Expedition שואב השראה מעולם מסעות הניווט המרתק, מעוצב בגווני חום, עם רצועת עור איטלקית, ומציע ברומטר ומצפן מובנים, מד גובה, כלי ניווט, מפות טופוגרפיות, אפשרויות חיבור למערכות חילוץ ועוד. מחיר מומלץ לצרכן: 8,499 שקל.
• MARQ Aviator עוצב בהשראת עולם הטיסה, עשוי מטיטניום מוברש ומציע, לצד התכונות המוכרות של שעוני העלית של החברה, גם אפשרויות ניווט מתקדמות, תצוגה קבועה של 2 אזורי זמן נוספים, גישה מהירה לקודי שדות תעופה ברחבי העולם ועוד. מחיר: 9,499 שקל.
MARQ Driver שואב השראה מעולם הנהיגה המקצועית ומגיע עם 250 מסלולי מירוץ בינלאומיים טעונים מראש. עם עיצוב מוקפד בצבעי אדום ואפור ורצועה המשלבת מתכת וסיליקון, מציע השעון את כל התכונות המוכרות של שעוני העלית של החברה לצד מגוון תכונות חיוניות לנהגים. מחיר: 11,999 שקל.

כל השעונים מסדרת MARQ יהיו זמינים לרכישה בישראל במהלך אפריל 2019.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג