מוצר השבוע || 2 מארזי ג'ל אנרגיה מבית HIGH5

ג'ל אנרגיה במרקם נוזלי ובטעמים מרעננים, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל המהווים חלק אינטגרלי בתזונת ספורטאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ג'ל אנרגיה במרקם נוזלי ובטעמים מפנקים של בננה, לימון, תפוז, פרות קיציים, תפוח ירוק ופרות יער במחיר מיוחד. הקופסאות מגיעות כג'לים מעורבים וחלקם מכילים קפאין. היתרון שלהם על פני החטיפים הוא יתרון טכני – נוחות לצריכה מהירה בזמן מאמץ עצים. בתחרויות.

לרכישת המוצר בשוונג שופ לחצו על התמונה

לרכישת המוצר בשוונג שופ לחצו על התמונה

מדובר בג’ל אנרגיה במרקם מושלם לצריכה במהלך פעילות ספורטיבית, לרבות ריצה בקצבים מהירים. מרקמו הדליל של הג’ל אינו דורש לעיסה או תוספת מים בצמוד לצריכת הג’ל, קל לפתיחה ולצריכה דבר המקנה לו יתרון במהלך פעילות ספורטיבית ובמיוחד בתחרויות. הג'לים מגיעים באריזה של 30 מ"ל (38 גר'), אריזה גדולה בהשוואה לאריזות הג'לים הסטנדרטיות והמוכרות יותר. תכולת הג'לים תואמת את מטרתם – 23 גר' פחמימות זמינות (מלטודקסטרין, גלוקוז, 15% מיץ פירות) המהוות כ-90 קלוריות ו-60 מ"ג של נתרן כתוספת מלחים. הג'ל בהחלט מתאים לשימוש כפחמימה זמינה 15-30 דקות לפני פעילות גופנית, ובזמן מאמץ גם כן.

מדובר במוצרים טבעיים בעלי ערכים תזונתיים חשובים וגבוהים, וללא חומרים משמרים או צבעי מאכל, ומהווה חלק אינטגרלי בתזונת ספורטאים – מהמתחילים ועד למקצועיים בעת אימונים ובזמן תחרויות. כל מוצרי HIGH5 מבוססים על המחקרים החדישים והעדכניים ביותר בתזונת הספורט, ומפותחים ונבדקים בקפידה ובתנאים מחמירים על ידי צוות מדענים, בתנאי שטח ומעבדה, ונמצאים כמעניקים ומסייעים במתן האנרגיה הדרושה לספורטאים וכבעלי מנעד טעמים מגוון וערב גם לחך הישראלי.

מחיר: 40 יחידות גל אנרגיה ב-219 שקל בלבד

  • מדור פרסומי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג