מוצר השבוע || אבקת משקה התאוששות של GI32

התזונה היא אחד העוגנים החשובים אצל ספורטאים מקצועיים וחובבים בכל ענפי הספורט ובמיוחד כאשר מדובר בספורטאי סבולת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

התזונה היא אחד העוגנים החשובים אצל ספורטאים מקצועיים וחובבים בכל ענפי הספורט, אך בעיקר כאשר מדובר בספורט סבולת. על התזונה גם להזין את הספורטאי בעת הפעילות, אך גם להעניק לו התאוששות מיטיבה לאחר מכן. אין זה חשוב עד כמה הנכם בכושר, כמה אתם מהירים או חזקים, אם לא תזינו את עצמכם נכון, לא תגיעו למלוא הפוטנציאל שלכם.

לרכישת המוצר בשוונג שופ לחצו על התמונה

תוספים תזונתיים יכולים להועיל לביצועים באימונים אם זה נעשה כמו שצריך. לעתים קרובות מדי ספורטאים מתעוררים ברגע האחרון ומנסים לדחוס את אסטרטגיות תזונת המרוץ שלהם בימים האחרונים שלפני אירוע, ולא מתרגלים את צריכת התוספים במהלך תקופת האימונים. צריכת תוספי תזונה יכולה להתבצע לפני, במהלך ולאחר אימונים, על ידי מספר מוצרים אשר מותאמים לכל פרק זמן במהלך אימון או אירוע ספורטיבי.

תוסף התאוששות איכותי אשר עונה על הצורך החשוב הזה הוא אבקת ההתאוששות של GI32. אבקת ההתאוששות של הזו היא בעלת פורמולה ייחודית לשחזור חלבון צמחי תוך שימוש ביחס של 1:3 פרוטאין לקרבוהידרט. בנוסף, יחס הפחמימות לחלבון 3:1 יכול לסייע בעיכוב הופעת עייפות השרירים במהלך אימון בעצימות גבוהה. השחזור מכיל את כל חומצות האמינו החיוניות והלא חיוניות והוא עשיר באופן טבעי ב- BCAA ובגלוטמין.

אבקת ההתאוששות של GI32 מכילה חלבון איכותי המסייע בהתאוששות שרירים, פחמימות הדרושות לסיוע בחידוש הגליקוגן וייצוב הסוכר בדם, ויטמין C המסייע בהתאוששות מערכת החיסון לאחר אימון, מבודד חלבון אפונה שהוא חלבון אשר מתעכל במהירות להשלמת ספיגת חלבון ויציבות, עשיר בגלוטמין באופן טבעי, והינו מוצר כשר, צמחוני, ללא גלוטן, סויה, ביצה ולקטוז.

מחיר: עכשיו בהנחה באתר, במקום 140 ש"ח ב-109 שקל בלבד


מדור פרסומי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג