השנה הרצים בוחרים את החולצה הרשמית של מרתון סמסונג תל אביב

לראשונה בישראל חברת אדידס תאפשר לקהל הרצים במרתון תל אביב להצביע ולהשפיע על העיצוב של חולצת המרתון הבאה – היכנסו והצביעו לחולצה המועדפת עליכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

זו השנה השמינית שבה אדידס נותנת את החסות למרתון סמסונג תל אביב והשנה הרצים יבחרו את החולצה הרשמית של האירוע, בשיתוף פעולה עם המטה המרכזי של החברה בגרמניה. משקלה של החולצה תהיה 100 גרם בלבד והיא משלבת את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום הריצה, ביניהן טכנולוגיית ה-Climalite של אדידס המעניקה נידוף זיעה מרבי לרצים בזמן תנועה.

כחלק מהרצון של המותג לעודד את הדור הבא ולעודד חשיבה קריאטיבית, החליטו בחברה לבצע שיתוף פעולה עם בית הספר לעיצוב, שיווק ותקשורת במסלול האקדמי המכללה למנהל ולתת לסטודנטים את האפשרות לעצב את חולצת מרתון סמסונג תל אביב הבאה. לאחר אירוע חגיגי בו חשפו הסטודנטים את התוצרים שלהם, חבר שופטים ממטה החברה בחר בארבע סקיצות סופיות.

כעת הבחירה בידיים שלכם: אם גם אתם רוצים לקחת חלק בהחלטה ולבחור את הגרפיקה של החולצה, היכנסו לקישור הבא והצביעו באמצעות תגובה לפוסט עם מספר העיצוב לדגם שאהבתם במיוחד.

להצבעה שלכם לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג