גרמין משיקה 5 שעונים מסדרה הכוללת טעינה סולרית

החברה השיקה סדרה חדשה של שעוני ספורט אקסטרים חכמים ומתקדמים, ממשפחת ה-Fenix 6 וה-Instinct הכוללים בין היתר יכולת טעינה סולרית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר שהשיקה בשנה שעברה את שעון המולטי ספורט-אקסטרים הכולל טעינה סולרית, מרחיבה חברת גרמין את קולקציית המוצרים הכוללים טעינה סולרית ומציגה 5 שעונים חדשים ממשפחות ה-Fenix 6 וה-Instinct. שני השעונים הראשונים בהשקה שייכים למשפחת שעוני העילית של החברה, ה-Fenix 6, ושלושה שעונים נוספים הם ממשפחת שעוני ה-Instinct המיועדת יותר לקהל המטיילים, חובבי ספורט אקסטרים, שטח וחיילים. הודות ליכולת הטעינה הסולרית, השעונים מציעים חיי סוללה מקסימליים של עד 80 ימים רצופים. עוד מציעים השעונים החדשים גם את כל התכונות של שעון ספורט חכם, לצד שורה של יישומים חדשים וייחודיים למגוון סוגי ספורט אקסטרים, דוגמת גלישת גלים, רכיבת שטח, טיפוס על קירות בתוך מבנה ועוד.

Fenix 6 Pro Solar | Fenix 6s Pro Solar

2 דגמים חדשים בסדרת שעוני המולטי ספורט Fenix 6, הכוללים GPS מובנה וטעינה סולרית, הודות לזכוכית ה-Power GlassTM, המנצלת את אנרגיית השמש כדי להאריך את חיי הסוללה. ה-Fenix 6 Pro Solar וה- Fenix 6s Pro Solar יאפשרו למשתמשים הנאה ממגוון גדול של יישומי ספורט, אקסטרים, כושר ואורח חיים בריא, לצד כל היתרונות של שעון חכם, עם תמיכה מלאה בעברית, לרבות קבלת הודעות, האזנה למוסיקה ישירות מהשעון, באמצעות GARMIN MUSIC, ותשלום ללא מגע, באמצעות GARMIN PAY.

FENIX 6S PRO Solar | צילום: יח"צ

עוד ייהנו המשתמשים גם מניווט, הוספת מפות, תכניות אימון מגוונות ואפשרות להוסיף תכניות אימון אישיות ומדידה של מגוון מדדי בריאות בזמן אמת, דוגמת דופק, רווית חמצן בדם, סטורציית חמצן, ניטור שינה ועוד. כמיטב המסורת של סדרת ה- Fenix יאפשרו גם הדגמים החדשים הנאה מתמיכה במגוון פעילויות אקסטרים וספורט שטח, דוגמת גלישת גלים, סאפ, סקי עם למעלה מ- 2,000 מפות אתרי סקי טעונות מראש, או ריצת שטח בעזרת מפות טופוגרפיות צבעוניות ויישום ה- PacePro.

Instinct Solar

3 שעוני שטח ואקסטרים מוקשחים, הכוללים GPS מובנה ועמידות בפני מים, אבק, זעזועים ומים (עד לעומק של 100 מטרים) בהתאם לתקן הצבאי האמריקאי G810. לכל השעונים החדשים טעינה סולרית, המתאפשרת הודות לזכוכית ה- Power GlassTM ולצד חיי סוללה ארוכים יותר – של עד 50 ימי שימוש רצופים – יוכלו המשתמשים בהם ליהנות מכל התכונות של שעון ספורט – שטח חכם, לרבות מדידה של מגוון מדדי בריאות, דוגמת דופק, רמת מתח, שינה וכו', לצד תמיכה מלאה בעברית ותכונות ייחודיות שפותחו במיוחד לשימוש בסביבת שטח הדורשת יותר מ- GPS בלבד, דוגמת יישום ה- TracBack, המאפשר ניווט אל נקודת ההתחלה במקרה של בעיית התמצאות, יישום ה-GARMIN Explore, לתכנון חכם של מסלולים מבעוד מועד, תכונות ייחודיות לרכיבת אופני שטח, לפעילות טיפוס קירות בתוך מבנים ועוד.

INSTINCT SOLAR | צילום: יח"צ

בסדרת ה-Instinct Solar ניתן למצוא 3 דגמים: הראשון Instinct Solar, השני Instinct Solar SURF, דגם ייעודי לחובבי הגלישה בכל הרמות המציע יכולות ניטור ומדידה במים, לרבות זמני גלישה, גאות ושפל, מהירות, אורך גל ועוד, והשלישי Instinct Solar Tactical, המיועד במיוחד לשימוש בפעילויות מבצעיות וצבאיות ומציע תכונות ייחודיות, דוגמת תאימות לאמצעי ראיית לילה, מצב מארב ועוד.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג