גרמין משיקה שני דגמים חדשים של מחשבוני אופניים

החברה מעמיקה את פעילותה בתחום רכיבת האופניים ויוצאת עם מחשבוני רכיבה חדשים ומצרפת לשורותיה את מותג הטריינרים TACX
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גרמין השיקה אתמול (שלישי) שני דגמים חדשים בסדרת מחשבוני האופניים שלה, את ה-Edge 130 Plus ו-Edge 1030 Plus, הכוללים מגוון תכונות חדשות שלא רק יסייעו למשתמשים באימונים, אלא גם ישדרגו וישפרו את הבטיחות שלהם, הודות ליישום ה- Live Tracking ו"חישוב מחדש" של המסלול בעת סטייה.

EDGE 1030 PLUS | צילום: יח"צ GARMIN ישראל

עוד מציעים הדגמים החדשים, שתוכננו במטרה ללוות את הרוכבים לכל אורך הדרך, באימון או בתחרות וגם לאחר מכן, סנכרון אל אפליקציית Training Peaks, ניתוח ביצועי המשתמש בזמן רכיבה תוך מתן תובנות ביצוע דינמיות שיעזרו לו לשפר את הביצועים שלו. עם תוכנת ה-ClimbPro יוכלו רוכבים לקבל מידע מפורט על ביצועי העליות שלהם ולתכנן את פריסת המאמצים שלהם טוב יותר. בנוסף, מציעים המחשבונים ניתוח ביצועים שונים בתנאי מאמץ ומזג אוויר וטמפרטורה שונים, דינמיקות MTB, שמירת היסטוריית הרכיבה עד ל-4 שבועות, חיי סוללה ארוכים במיוחד ותצוגה ברורה וחדה, בכל תנאי התאורה.

EDGE 130 PLUS | צילום: יח"צ GARMIN ישראל

לאחר שנרכש על ידי גרמין העולמית לפני כשנה, מצטרף גם TACX, מותג הטריינרים למגוון העשיר של מוצרי רכיבת האופניים שמציעה גרמין ישראל לרוכבים בכל הרמות. בין מוצריה, שכבר זמינים לרכישה בארץ, ניתן למצוא טריינרים מקצועיים ומגוון אביזרים נלווים לאימוני רכיבה בטוחים, בכל זמן ומכל מקום, כולם מציעים חווית שימוש ללא פשרות וטכנולוגיה מתקדמת, שפותחה על ידי רוכבים ולמען רוכבים.

TACX | צילום: יח"צ GARMIN ישראל

כחלק מהחידושים, החברה מתכננת להשקיע במערך הסברה והדרכה במטרה לקדם את תחום רכיבת ה-Indoor, בדגש על בטיחות ושמירת שגרת אימונים רציפה, בהקמה של מתחמי התנסות ברחבי הארץ ובמתן האפשרות ללקוחות להזמין התקנה והדרכה בבית הלקוח. עם הרחבת הפעילות בתחום רכיבת האופניים, מצטרף אל גרמין, רועי גולדשטיין, אחד מרוכבי האופניים המובילים בישראל, אלוף ישראל ברכיבת אופני כביש (2017-2018) וחבר נבחרת "ישראל סטארט-אפ ניישן" ומאמן רכיבה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג