ביגוד ימי לקיץ של חברת SunWay

מי שבימי הקיץ מבלה את האימונים שלו בבריכה ובים מומלץ שיגן עליו עם ביגוד מתאים בעל הגנה של UPF50+ המבטיח חסימת 98% מקרני השמש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הקיץ הוא בהחלט תחום הזמן בו חברות בגדי הים מרגישות את העונתיות בשיאה. מכל עבר יוצאים דגמים חדשים ואפנתיים והקהל מתעדכן בחידושים הקיימים. המובילות בשוק בגדי הים לשחייה ופעילות ימית מביאות איתן איכויות שונות בנוסף למוניטין ומיתוג הנשען על עולמות הספורט השונים. מי שרוצה להיכנס ולחדור לעולמות האלו, חייב למצוא לעצמו ערך חדש שאיתו הוא יפרוץ ויתמודד איתן.

חולצת ים לשחייה עם הגנה של UPF50

כך מיצבה את עצמה חברת סאנווי לאורך השנים והשנה מציעה החברה מספר מוצרים עיקריים: ביגוד חוץ להגנה יומיומית מהשמש, כובעים וביגוד ימי לעוסקים בגלישה, שחייה ולמבוגרים בכלל. אותנו עניין הביגוד הימי לשחייה של החולצה והמכנס שחשובים לשחיינים על מנת להדוף את קרני השמש המסוכנות ועל כן הם חייבים להיות בעלי דרגת ההגנה המרבית בביגוד UPF50+ המבטיח חסימת 98% מקרני UVA ו-UVB.

הבידול והייחוד של חברת סאנווי הוא בכך שבביגוד הים שלהם הם שמים דגש על ייצור עם בד מסנן קרינה, דבר אשר הוא בעל יתרון למי ששוחה בים או בבריכה זמן רב באופן מצטבר בחודשי הקיץ. מה זה אומר? על פי בדיקה, בדים רגילים הם בעלי מסנני קרינה ברמת 8 UPF, כאשר לפי הסטנדרט הבינלאומי רק בד בדרוג 40 ומעלה מתויג כחוסם קרינה. המכנס עשוי מבד 50 UPF שחוסם כאמור 98% מקרני ה-UVA ו-UVB. עד כאן הפרק הטכני, אך חשוב להדגיש כי בד חוסם קרינה לשחיינים חובבים או מקצועיים הוא מדד חשוב בהחלט בקיץ ויתרון בולט.

בד מסנן קרינה

בנוסף להיותו חוסם קרינת UV, המכנס נעים למגע, מתייבש בקלות, מונע שפשפות וניתן לעשות איתו מגוון רב של פעילויות ים או בריכה, מבלי הצורך להחליף למכנס אחר. המכנס מצויד בשרוכי קשירה להצמדה נוספת (למרות שאין צורך) ולאחר מספר שטיפות וניקוי על פי ההוראות שעל התווית (כביסה ביד במים קרים, הוא נשאר צמוד ולא נפגעה לו האלסטיות. המכנס נמכר בצבעים מגוונים ובדפסים שונים.

כך גם לגבי חולצות הים מסננות הקרינה אשר גם הן בעלות הגנה של UPF50+ המבטיח חסימת 98% מקרני UVA ו-UVB. החולצה נעימה על הגוף גם במגע עם מי בריכה או ים ומתאימה להגנה מהשמש בזמן השהות בים ובבריכה – בזמן גלישה, חתירה בקיאקים, וכל בילוי, חופשה ופעילות ספורט ימי. מכיוון שקרם הגנה אינו חוסם את קרני UVA המסוכנות יש יתרון רב בלבישת חולצה שכזו בכל פעילות חוץ בעת שחייה ובכלל. חולצות האנטי סאן מעוצבות ברוח אפנת הים הגלישה ומיוצרות מבדים מיוחדים, חוסמי קרינה, שפותחו באוסטרליה, להגנת העור מפני קרני השמש המזיקות תוך שמירת תחושת אוורירית ונעימות. הבדים עמידים לכלור.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג