איש הברזל זיו שילון משתתף בקמפיין חדש של אלטמן

חברת אלטמן משיקה היום קמפיין חדש המבוסס על סיפור חייו של פצוע צה"ל זיו שילון שסיים לאחרונה תחרות איש ברזל באריזונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת אלטמן משיקה היום (ראשון) קמפיין חדש המבוסס על סיפור חייו של פצוע צה"ל זיו שילון, קצין בגבעתי, שנפצע קשה במהלך פעילות מבצעית בעזה, איבד את ידו השמאלית ונפגע קשה בידו הימנית. הקמפיין יציג את היכולת של שילון לנצח את האתגרים הפיזיים אותם הגוף צריך לעבור, על מנת לנצח תחרות איש ברזל (Ironman) כפי שעשה בנובמבר האחרון באריזונה ארה"ב בזמן של 13:57 שע' כנגד כל הסיכויים – דבר שמוכיח שתעצומות הנפש ביכולתן להתעלות מעל לכל אתגר.

סיים תחרות איש ברזל. זיו שילון | צילום: אורי כרמי

בעשור האחרון עלתה המודעות לאורח חיים בריא, אנשים אוכלים בריא יותר ומחפשים דרכים לשמירה על כושר ולכן ענף הריצה בקרב חובבים פורח. במסגרת הקמפיין חברת אלטמן תשיק את "Cetilar" הדור הבא בהפחתת כאבי שרירים, מפרקים ובשיפור כושר התנועה. Cetilar הינו קרם חדשני, מוגן פטנט, שאחרי שנתיים מוצלחות באיטליה מגיע לראשונה לישראל. הקרם מסייע גם בהפחתת כאבים וגם בתהליכי שיקום התא. כמו כן, הוא אינו מוגבל מבחינת משך זמן השימוש, בטוח לשימוש בשמש ואינו מכיל דיקלופנאק (NSAID) לעומת התכשירים האחרים הקיימים בשוק.

המודעות לאורח חיים בריא עולה. זיו שילון | צילום: אורי כרמי





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג