אדידס תעודד לעשות פעילות ספורטיבית ותתרום למלחמה בקורונה

החברה תתרום מיליון דולר לארגון הבריאות העולמי באמצעות אתגר שיעודד אנשים לעשות כושר בימים שאחרי נגיף הקורונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אדידס העולמית תתרום מיליון דולר לארגון הבריאות העולמי WHO, לטובת קרן הסיוע במלחמה בקורונה, זאת באמצעות עידוד אנשים לצאת ולעשות ספורט. החברה תעשה זאת באמצעות אתגר כושר וירטואלי שיזמה תחת ההאשטאג HOMETEAMHERO Challenge#, שייצא לדרך ב-29 במאי ועד ה-7 ביוני, בו יעודדו אנשים מרחבי העולם לבצע פעילות גופנית.

במתכונת הזו בעבור כל שעת פעילות גופנית שתצטבר במסגרת האתגר, תתרום החברה דולר אחד לטובת ארגון הבריאות העולמי WHO, במטרה להגיע למיליון שעות וכך לתרומה של מיליון דולר. כל דקת פעילות גופנית ממגוון סוגים, של כל משתתף באתגר, נספרת ומתווספת לסכום השעות המצטבר. כך לדוגמה, משתתף בארה"ב רץ במשך 40 דקות ומשתתף אחר מישראל עשה אימון יוגה של 20 דקות, יצטבר הזמן הכולל לשעה אחת וייחשב כתרומה של דולר אחד. התוצאה בסופו של דבר היא יצירת אירוע ספורט דיגיטלי עולמי, בו כולם מוזמנים להשתתף בכדי לסייע להגיע למטרה של מיליון שעות.

רשימת פעילויות הכושר בעבורן תינתן התרומה הם: ריצה, אימוני כוח, הליכה, רכיבה על אופניים, אימוני אירובי, הליכון, טיולים רגליים, אופני הרים, יוגה, הליכה נורדית, אופני מירוץ, רכיבה על אופניים בכיסא גלגלים, ריצת שבילים, אופני ידיים, ספינינג, ריצה וירטואלית, אופניים וירטואליים, סקייטבורד, כדורגל, כדורסל, ריקודים, טניס, רוגבי, אגרוף ועוד. לטובת היוזמה, החברה תשתף פעולה עם מגוון אפליקציות מעקב אחר פעילויות כושר, בהן including Garmin, Zwift, Polar, Suunto, JoyRun וכמו גם אפליקציות הכושר של adidas: adidas Running ו-adidas Training.

"כשאנחנו עוברים לשגרה החדשה, חלק מהספורטאים העולמיים מתחילים לחזור לאט לאט לשגרה, בעוד אחרים נשארים מחויבים לפעילות גופנית מהבית", מסביר סקוט זלאזניק, סגן נשיא בכיר במחלקת הדיגיטל של אדידס העולמית. "ללא קשר לנסיבות, מה שמאחד את כולנו הוא הדחף שלנו לעשות טוב, להרגיש מחוברים זה לזה כצוות והכי חשוב לומר תודה לעובדים החיוניים שהיו שם בשבילנו בזמן שהכי היינו צריכים אותם. זה הסיכוי שלנו להיות שם עבור אותם האנשים שעזרו לנו להמשיך לנוע".

מה צריך לעשות בכדי להשתתף באתגר:
• הורדת אפליקציית adidas Running או adidas Training או התחברות עם חשבון קיים
• אופציונלי: התחברות לחשבונות ה- Garmin/Polar/Suunto/Zwift באמצעות החשבון באפליקציית אדידס
• הרשמה באפליקציה לאתגר #HOMETEAM Hero Challenge (החל מה-18 במאי)
• התחברות לחלון האתגר שייפתח באפליקציה למעקב אחר פעילות גופנית בין התאריכים ה-29.05 ל- 7.06




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג