אדידס משיקה את ה-SL20: נעל ריצה בטכנולוגיית Lightstirke

הנעל החדשה מציגה את טכנולוגיית ה-Lightstirke המאפשרת לרצים תנועות מתפרצות ומהירות לאורך זמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נראה כי עולם נעלי הריצה לא מפסיק לחדש ולהתחדש בדגמים וטכנולוגיות וכעת, עם פתיחת 2020, יוצאת חברת אדידס עם דגם בטכנולוגיה חדשנית ומשיקה את דגם נעלי הריצה SL20. הדגם שהושק מציג את טכנולוגית ה-Lightstirke, המאפשר לרצים תנועות מתפרצות ומהירות לאורך זמן וריצות ארוכות.

סוליה המיוצרת על ידי חברת קונטיננטל | צילום: יח"צ

לנעל סוליה המגובה בגומי נמתח וחדשני המיוצר, כפי שקורה במספר דגמים נוספים של אדידס, על ידי חברת ציוד הרכב הגרמנית קונטיננטל (Continental). על פי תחושת המגע של הנעל, מדובר בדגם קל משקל, המספק לרצים את היכולת להגיע לביצועים גבוהים באימון ובתחרות. סוליית הריפוד הפנימית מרגישה קלילה ומאפשרת קלילות ותגובה טובה. בנוסף, עקב הנעל מאופיין ברשת אחורית נמתחת המאפשרת תמיכה מקסימלית בכף הרגל בזמן תנועות ישרות וסיבוביות.

את השקת דגם ה-SL20 החדש, ילווה הקמפיין הגלובלי "Faster than", הקורא לאנשים להעניק משמעות חדשה למושג "מהיר", המתמקדת בשיפור אישי אל מול התמקדות במהירות ובביצועים המאפיינת את המושג היום. את הקמפיין מובילים ספורטאים בעלי סיפורים מעוררי השראה כמו למשל: מרטינוס אוונס, רץ למרחקים ארוכים שהפך את הביקורת השלילית שמתח עליו הרופא והבדיחות על חשבונו לכלי שמעורר מוטיבציה. ספורטאי נוסף שמשתתף בקמפיין הוא נואה ליילס, כיום אלוף העולם בריצת 200 מטר. בנוסף מציג הקמפיין את סיפורה של אלי לייסי, מושתלת הכבד שהפכה לאלופת העולם לצד סיפורה של קתרין סוויצר, רצת המרתון שהפכה לאישה הראשונה שרצה את מרתון בוסטון ב-1967, נדחפה מהמסלול על ידי הרצים הגברים אבל נאבקה בהם וסיימה את המרוץ.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג