מבחן שוונג || חזיית מולטי ספורט של Shock Absorber

נשות כל העולם מאוחדות בדעה שבעת ריצה החזייה אמורה לצמצם את הקפיצות של החזה. הבוחנת שלנו יצאה לבדוק את חזיית המולטי-ספורט" של החברה. כל התוצאות כאן בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן

מבחן לחזיית ריצה: החזייה נבחנה למרחק של 180 ק"מ ריצה


גברים שימו לב! המבחן הזה מיועד (גם) לכם! נכון שזה לא נושא שמעסיק אתכם בדרך כלל, אבל הוא בטוח מעסיק את בת הזוג שלכם במידה והיא רצה, או את הנשים בקבוצת הריצה. אולי לא חלקתם עד היום את נושא השיחה הזה עם אף אחת, לא בגלל שאתם לא מתעניינים, אלא יותר משום שלא חשבתם שמדובר באמת בנושא מעניין. אז תנו לי לספר לכם משהו, עניין חזיית הריצה הוא הרבה יותר ממעניין ועוד יותר מזה הוא חשוב לכל אשה שרצה או עושה ספורט מכל סוג שהוא. אם אתם נתקלים בכתבה הזו שווה שתתעדכנו ושתעדכנו נשים רצות ומתעמלות. את הנשים אני מניחה שאני לא צריכה לשכנע לקרוא, מבחנים שכאלו חסרים בתקשורת ואני משערת שאתן תקראו אותה בשקיקה.

האם החזייה מצליחה לצמצם את קפיצות החזה בזמן הפעילות? יצאנו לבדוק

במהלך הריצות שלי לאורך השנים, נכחתי בלא מעט שיחות שרצים מנהלים תוך כדי ריצה. הרי זה הזמן המתאים ביותר לחלוק חוויות על ביגוד נוח או נאה יותר או פחות, או על דגם חדש של נעלי ריצה. אבל חזיית הריצה או הטופ הם לא פריט לבוש שמרבים לשוחח עליו. אולי בגלל שמדובר בפריט מגדרי ונסתר לרוב ומהסיבה הזו הוא נחשב לשולי.
אז הגיע הזמן לשים את הנושא הכבד הזה בקדמת הבמה ולהאיר אותו באור המגיע לו. ובכן, בואו נדבר על זה..

מבחן שוונג בזמן הריצה

קיבלתי למבחן את חזיית Multi sport support של חברת שוק אבסורבר (Shock Absorber), המתמחה בחזיות ספורט בטווח רחב מאוד של מידות: קאפ A-L ובהיקפים נרחבים: 65-95. על פי המידע שקיבלתי מהיבואן, כל חזיות הספורט שלהם נבדקו ונוסו על ידי אוניברסיטת פורטסמו'ת, במחלקה המובילה בעולם לבריאות השד ומיועדות לצמצם את קפיצת החזה בזמן הפעילות. ככל הנראה, רוב הנשים מכירות את התופעה ולכן החברה פיתחה חזיות שתמיכה שלהן מלאה.

רצתי עם החזייה מספר שבועות ומדובר בנוחות גבוהה מאוד ובאחיזה שמאפשרת לרוץ ולהרגיש… שבאמת שום דבר לא זז. הבד נעים, רך במיוחד ונושם ועשוי מחומרים מנדפים. החלק הפנימי של החזייה עשוי מבד רך שממש נעים ללבוש ובכלל לא מתחשק להוריד. גם רצועות הכתפיים הן שוס גדול מאחר והן רחבות, מרופדות בבד נעים ומתכווננות בהתאמה הרצויה. מעבר להתכווננות המדויקת, הרצועות הרחבות לא שוקעות בתוך הכתפיים ולא גורמות ללחץ ולחוסר נוחות. רצועת השכמות גם עשויה מבד רשת דקיק ונעים.

הבד מורכב מחומר נושם ומנדף

אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר בחזייה ולא בטופ, שגרמה לחולצות ולגופיות שלבשתי להיראות על הגוף כמו שנראים כשלובשים חולצה רגילה עם חזייה רגילה ולא כמו בריצות עם טופ, ששם מתבצעת מעיכה לא חיננית של החזה. למעשה מדובר בחזייה לכל דבר, חזקה ומייצבת באופן כמעט מעורר השתהות, לנוכח העובדה שהיא מיוצרת בלי הברזלים שאינם מתאימים לריצה ובכל זאת עושה את העבודה.

לאחר הריצה

ההתרגשות הגדולה היתה דווקא לאחר הריצה. הסתבר כי השפשופים שסבלתי מהם בריצות רבות, בעיקר אלה הארוכות והחמות, אינן גזירת גורל. כאשר החזייה עשויה מחומרים נושמים והמידה שלה מדויקת כמידת חזייה טובה ולא טופ או חזייה במידות גנריות של s' m' l, היא לא זזה על הגוף, גם תוך כדי ריצה ופשוט מונעת את השפשופים האלו. בעבר חשבתי שאפשר למנוע שפשופים רק על ידי מריחת חומרי סיכה שומניים אך מסתבר שלא עוד. לא רק שלא היו שפשופים, גם לא היו אפילו סימנים של קרסי הסגירה משום שהם מרופדים באזור הגב.

אבל יותר מהכל, השמחה הגדולה היתה כשגיליתי שאין צורך להיאבק בחזייה לאחר הריצה, לא צריך להמתין עד שהזיעה תתייבש כדי לנתק אותה מהגוף ואין צורך לנסות להיחלץ ממנה דרך הראש מאחר וכל החזיות של החברה, נפתחות באופן מלא מהגב על ידי סגירה כפולה בגב ובשכמות.

החזייה נפתחת באזור הגב והשכמות

אבל צריך לקחת בחשבון שאין קיצורי דרך ולפחות בפעם הראשונה, אי אפשר לרכוש חזייה כזו ברכישה אינטרנטית מרחוק. המדידה היא חיונית ומידת החזייה היומיומית לא תהיה בהכרח המידה של חזיית הריצה. מידת החזייה שהתאימו לי היתה גדולה במידה מהמידה הרגילה (צ'ופר לא צפוי וקטן על הדרך), כמובן שלא הייתי יכולה להעלות זאת בדעתי ולהזמין את המידה הזו אילולא הייתי מודדת את החזיות לפני כן.

זה אומר שצריך לפנות לעסק הזה מעט זמן, ממש כמו שמפנים זמן לרכישת חזייה. זו רכישה שרוב חברותיי אינן מחבבות אותה והיא אף פעם לא יכולה להיעשות כלאחר יד או "על הדרך". מעבר לזה, מכיוון שיש כל כך הרבה דגמים ניתן לבחור בדיוק את החזיות שמתאימות לכל גוף על פי הקאפ וההיקף וגם דגמים שלא לוחצים בשום מקום, כמו למשל באזור בית השחי שהופך את המראה לפחות מחמיא.

את כל החזיות ניתן למצוא בצבע שחור או בשילובים צבעונים ושמחים. הן מאוד יפות גם מלפנים וגם מאחור ולאלו שחם להן או שסתם יכולות להרשות לעצמן לרוץ ללא שכבה נוספת, זה כמובן אפשרי מה גם שרוב הדגמים הם בעלי עיצוב קצת יותר סגור מחזיית ריצה רגילה ו"צנוע" באופן יחסי.

גם במקרה של חזיות שוק אבסורבר, יש להקפיד על הוראות היצרן ולכבס את החזיות בטמפרטורה של 30 מעלות, ללא סחיטה וללא מרכך כביסה כדי לא להרוס את גמישות הבד ובעיקר לא את תכונות הנידוף שלו. מרכך הכביסה נכנס לסיבים של הבד והשמנוניות שבו נשארת ולא מאפשרת את הנידוף הכה חיוני. גם אחרי מספר כביסות החזיות נותרו מנדפות, רכות ונראו כחדשות.

לסיכום, החזייה שבחנתי היתה איכותית ומאוד נעימה. היא עשתה את העבודה בעת הריצה, מנעה תזוזה של החזה בזמן הפעילות, עד כדי כך שמאז אני מתקשה לרוץ עם חזיות של חברות שאינן מתמחות בתחום הזה. נשים שנמנעות מפעילות ספורטיבית בשל חזה שופע שמכביד עליהן, נראה שהחזיות האלו עשויות להוות עבורכן פתרון מושלם כמו גם לכלל הנשים העוסקות בפעילות גופנית. מדובר בפריט חובה.

מחיר החזייה: 205 שקל

פחות: הדגם כאמור "צנוע" ועלול לבצבץ מעט מאזור המחשוף וכן מצידי הגופייה אם מדובר בגופיה פתוחה במחשוף ובצדדים. מראה שעשוי להיראות פחות משוחרר.

יותר: אחרי הריצה אפשר לפתוח את החזייה ולהסיר אותה בקלות, היא לא נדבקת לגוף ואין צורך להיאבק בה כדי להיחלץ ממנה. גם אחרי ריצות ארוכות בימים חמים במיוחד, לא נוצרו שפשופים או תחושה של אי נוחות.

מה עוד? הגב בצורת איקס דבר המאפשר תמיכה גבוהה ואיסוף החזה. ישנה תמיכה פנימית בקאפ. כתפיות החזייה מרופדות ומתכווננות. בד רשת חזק ואוורירי בגב בטווח רחב של מידות. מתאימה תאמה למגוון פעילויות ספורטיביות.

הרכב בד: פוליאסטר, פוליאמיד, אלסטן

ציון מבחן שוונג: 9.5

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג