פסטיבל Nonstop Fitness&Fun יוצא לדרך

70 מאמני כושר ידרימו לאילת על מנת להעביר אימונים המוניים של אירובי, כוח, פונקציונלי, ספינינג, גמישות ומתיחות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רשת ישרוטל וקבוצת הולמס פלייס יקיימו בין ה-12-14 למארס הקרוב את פסטיבל הכושר והמוזיקה הגדול בישראל Non Stop Fitness&FUN, שמתקיים בפעם השישית ושאליו צפויים להגיע השנה מספר שיא של כ-2,000 מתאמנים שחיים ונושמים כושר מכל רחבי הארץ והעולם.

פסטיבל נון סטופ פיטנס | צילום מילניום

משתתפי הפסטיבל שיגיעו לאילת יהיו הראשונים להתנסות מלא פחות מ-100 אימוני כושר, אירובי וכוח המוניים מתחת לכיפת השמיים, שחלקם עתידים להיכנס למועדוני הכושר ברחבי הארץ במהלך השנה הקרובה. מי שיעביר את האימונים הם 70 מאמני הכושר המובילים בתחומם בישראל, לרבות אירה דולפין שתחשוף בפסטיבל אימון פונקציונלי במסגרת שיתוף פעולה שלה עם קבוצת הולמס פלייס והזוכה בנינג'ה ישראל גיל מרנץ, שיעביר אימוני נינג'ה במתחם מאתגר במיוחד.

בין מתחמי הכושר בפסטיבל: מתחם body&soul (אימוני גמישות ומתיחות), מתחם Shape & Spirit (אימוני עיצוב), מתחם Functional Hiit (אימונים פונקציונאליים בדופק גבוה), מתחם אתגרי (מתקן אימונים ותחרות בפורמט של אתגר הנינג'ה). מתחם LES MILLS (פורמט האימונים באווירת מסיבה שכבש את העולם), מתחם Cycling (אימונים על אופני ספינינג), מתחם Mini Outdoor GYM (חדר כושר תחת כיפת השמיים) ומתחם אימונים עם אירה דולפין.

במהלך ובסיום כל יום אימון יתקיימו במלון ספורט הופעות חיות של אברהם טל שיארח את שירי מימון, הזמר מוקי במופע "המסיבה", הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ תנסה להסביר בדרכה הייחודית איך היא קשורה לעולם הכושר והספורט והמסיבה המרכזית של האירוע תתקיים בלילי שישי ה-13.3 בהשתתפות DJ'S מובילים.

רשת המלונות ישרוטל מובילה כבר שנים את תחום פעילות הספורט בענף המלונאות עם אירועי ספורט מרכזיים, כדוגמת: ישראמן, אליפות אירופה בטריאתלון, תחרות המסטרס בטניס ועוד. מעבר לכך, מקיימת הרשת במלונותיה סדנאות בריאות, אורח חיים בריא, תזונה, סופי שבוע בסימן ספורט ועוד.

קרן שתוי, מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס: "לאור הצלחת האירוע בשנה שעברה תחת הקונספט של פסטיבל כושר ומוזיקה, החלטנו השנה לקחת צעד נוסף ולהתאים אותו מכל הבחינות לסטנדרטים המקובלים בעולם לפסטיבלי כושר המוניים";"כולי תקווה", מסכמת שתוי, "כי הפסטיבל במתכונתו החדשה השנה, יהפוך לאירוע המרכזי לו מצפים מדי שנה אלפים רבים של מאמנים ומתאמנים לא רק מהארץ אלא גם מרחבי העולם".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג