נכנסים לבוץ: טובורג מאד ראן תל אביב 2020 יוצא לדרך

המרוץ יתקיים זו השנה השלישית בפארק גני יהושע, עם טיפוס על חבלים ופירמידות ענק, זינוק על קירות טיפוס ובעיקר הרבה בוץ להתפלש בו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אתגר מרוץ המכשולים הגדול בישראל יתקיים שנה נוספת בפארק גני יהושע, שיהפוך ליום אחד למתחם חוויתי, עצמתי ובעיקר למקום בו החברות יכולה לנצח כל מכשול. למי שמוכיר יודע שמדובר במרוץ המכשולים הגדול בישראל שיתקיים זו השנה הרביעית ובו יותר כ-18 מכשולים ב-3 מסלולים שונים ומתקנים הבנויים לגובה, לרוחב וגם כאלו שנחפרים עמוק באדמה ויוצרים בריכות בוץ, שממש כיף לקפוץ לתוכן. מעל 10,000 משתתפים צפויים לקחת חלק באירוע המאתגר והספורטיבי.

צילום: יח"צ

אירוע ה-TUBORG MUD RUN TEL AVIV בהשראת מרוצי המכשולים הגדולים בעולם, עשה "עלייה" לישראל ומתאים מאד לעידן הנינג'ה בו אנו נמצאים. תודות לאימוני הקרוספיט שצברו פופולריות רבה, רבים מפתחים כושר ומתאמנים במגוון רחב של דיסציפלינות המאפשרות להם להפגין יכולות גבוהות ולהתחרות במסלולים המשלבים אתגרי כוח, תנועה גמישה, חוזק שרירים וקרדיו. עידן זה זוכה לעדנה בפעילויות ספורטיביות קבוצתיות הדוחקות ולו במעט, את ההישג האישי וריצות הסולו.

המתחם יבנה במשך שבועיים ויתפרס על פני 20 קמ"ר באזור גבעת ההופעות (היכן שמתקיימות הופעות הפארק). האירוע, יציע שלושה מקצים כאשר האתגרי מבניהם אורכו 10 ק"מ ומותאם לגילאי 16 ומעלה. המסלול הבינוני הינו בן 5 ק"מ לגילאי 14 ומעלה ומקצה נוסף מיוחד לילדים שאורכו 2 ק"מ לגילאי 9 ומעלה. המתמודדים עוברים במסלול המכשולים בהתאם למקצה אותו בחרו, אבל אך אינם מחויבים לעבור בכל מכשולי המסלול. בין המכשולים: פירמידת טיפוס ענקית בגובה 5 מטרים, גבעות בוץ המובילות לבריכות בוץ, טיפוס 4.5 מטרים בחבל, מתקני קופים, זחילה בבוץ מתחת לגדר תיל, בריכת קרח עם מעל 3 טון קרח וכמובן סיום המסלול ב"קיר הנינג'ה" קיר טיפוס המאתגר.

צילום: יח"צ

בשטח האירוע יוקם שוק פלאו ענקי שיספק את הרעב ויזין את מלאי החלבונים והפחמימות של המשתתפים ומשפחותיהם, קרנבל של אוכל ובשר, אבל אל דאגה- גם לצמחונים ולטבעונים יהיה מה לאכול. גרילרים ומעשנות אימתניות יוקמו במתחם ולצידם תוגש בירה קרה. לצמחוניים יוקם דוכן שייקים גדול, סלטים טריים ומזינים ועוד.

אלעד חורש, סמנכ"ל השיווק של מבשלות בירה בינלאומיות ציין: "היום כבר כולם מבינים שספורט ובירה טובה הם שילוב מנצח של אורח חיים בריא, כיף ותחושת שחרור. החיבור של בירה טובורג למרוץ ה- Mud Run של תל אביב הוא מתבקש ומגלם בתוכו את כל החוויות שטובורג מציעה".

צילום: יח"צ




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג