מתכננים להשתתף במסע האופניים "בשביל השנטי" 2016?

מסע האופניים המקצועי והגדול ביותר בישראל יוצא לדרך בפעם החמישית למען נוער בסכנה: 180 ק"מ ביום רכיבה אחד, האתגר עצום והמטרה נעלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עמותת בית השנטי מקיימת זו השנה החמישית מסע אופניים שכולו תרומה למען ילדי בית השנטי. המסע יתקיים ב-29 באוקטובר בהשתתפותם של כ-1,500 רוכבים מקצועיים. המסע ייצא מאצטדיון בלומפילד (סמוך לבית השנטי בתל אביב) ויסתיים בכפר הנוער בית השנטי במדבר, הממוקם ליד שדה בוקר. אורך המסלול הוא 180 ק"מ, נוסף לכך ייפתחו מקצים נוספים של 90 ק"מ מת"א ועד בארי ומבארי עד לבית השנטי במדבר.

83259.2

בסוף הרכיבה הרוכבים נפגשים עם כל ילדי בית השנטי | צילום: אלון גרגו

מדובר במסע הגדול והאיכותי בארץ, 10 שעות של רכיבה בתוך בועה סגורה ומאובטחת שדרכה יוכלו הרוכבים לעצור ולהתרענן ב-5 תחנות רענון שונות ולקבל את האנרגיה והחלבונים שהם זקוקים לה. ב-7 ק"מ האחרונים יגיעו הרוכבים לחניון הרועה שם הם יפגשו את כל ילדי בית השנטי שירכבו איתם ויכניסו אותם לביתם בשנטי במדבר. בסיום המסע יתקיים טקס מרגש וארוחת שף שתבושל על ידי השפים ערן זינו וצחי בוקששתר. כל רוכב יקבל ערכה שתשלח באופן אישי לביתו ובו מידע על המסע, חטיפי אנרגיה ומתנה מעיל פליז איכותי של חברת regatta.

"מטרת המסע ליצור שביל אנושי שיחבר בין בית השנטי בתל אביב לבית השנטי במדבר", אומר מיכאל בן יוסף, סמנכ"ל עמותת בית השנטי, "ויגביר את המודעות לקיומם של שני הבתים. בעזרת המסע נוכל גם להגדיל את מערך גיוס המשאבים שלנו ואת קהילת תומכי בית השנטי. נוסף לכך, אנו פועלים רבות להגברת המודעות לבטיחות רוכבי האופניים בכבישים והמסע הוא חלק מהעלאת מודעות זו".

83259.1

המסע תורם רבות גם לילדים | צילום: אלון גרגו

מעבר להגברת המודעות והתרומה הכספית, המסע תורם רבות גם לקבוצה של ילדים שחיים בבית השנטי ורוכבים כל שנה במסע את ה-180 ק"מ. גם השנה המסע ילווה בקמפיין הסברה ארצי תחת הכותרת שים לב לרוכב אשר מטרתו להגביר את ערנותם של הנהגים לנוכחותם של הרוכבים ולחנך לשותפות בשימוש בכביש.

שותפים לדרך: שוונג, קב' מאיר, HSBC, b community2, ORIAN, מנורה מבטחים, איתורן, מגדל, משרד התרבות והספורט, PERI, כלל ביטוח, אוטו דיל, אשדוד בונדד, עיריית תל- אביב- יפו, דלק מוטורס, טנדו, tiecom, הדיה, buzzr, סוגת, דרורי ארועטי ברמן, מקסימדיה, מי עדן, בזק וספורט 5.

להרשמה למסע לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג