מרתון אופני הכביש גראן פונדו GFNY

למעלה מ-2,000 משתתפים צפויים להשתתף השנה ב-GFNY ירושלים מתוכם כ- 500 משתתפים שיגיעו מ-18 מדינות שונות מרחבי העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

למעלה מ-2,000 משתתפים צפויים להשתתף השנה ב-GFNY ירושלים מתוכם כ-500 משתתפים שיגיעו מ-18 מדינות שונות מרחבי העולם, בשני המקצים של המרתון ובהם המקצה התחרותי למרחק 125 ק"מ והמקצה הקצר למרחק 75 ק"מ, שיעברו ברחובותיה המרכזיים של העיר ירושלים ובהרי ירושלים. "ירושלים היא בירת הספורט של מדינת ישראל", מספר ראש עיריית ירושלים משה ליאון, "ואנו גאים לארח בעיר אירועי ספורט בינלאומיים יוקרתיים המציבים את ירושלים באופן בולט על מפת הספורט הבינלאומית. שבועיים אחרי מרתון ירושלים הבינ"ל אנו שמחים לארח גם את גראן פונדו ניו יורק, מרתון אופני הכביש הבין לאומי הגדול בעולם".

צילום: רועי קאפח

מרתון אופני הכביש הבינ"ל יוזנק ב-3 באפריל החל מהשעה 06:00 בבוקר כחלק מתחרויות GFNY הבינלאומיות המתקיימות ב-20 ערים מרכזיות ברחבי העולם ומנוהל על פי אותם חוקים, כאשר העיר ירושלים נבחרה לארח השנה את האירוע היוקרתי זו הפעם השלישית.

GFNY ירושלים, מתקיים כחלק מתחרויות GFNY הבינלאומיות המתקיימות ב-20 ערים מרכזיות ברחבי העולם ומנוהל על פי אותם חוקים, כאשר העיר ירושלים נבחרה לארח השנה את האירוע היוקרתי זו הפעם השלישית. האירוע מיועד לרוכבים חובבנים, מקצוענים ומשתתפים שיגעיו במיוחד ממדינות שונות ובהם: ארה"ב, אנגליה, שבדיה, דנמרק, גרמניה, איטליה , מקסיקו ברזיל ועוד. כל אחד מהמשתתפים יקבל חליפת רכיבה תוצרת איטליה. שני המקצים שיוזנקו מרחבת היכל הפיס הארנה, יעברו ברחובותיה המרכזיים של ירושלים ובהרי ירושלים אל מול נוף ירוק ועוצר נשימה. כחלק מאירוע GFNY ירושלים 2020 תיערך יום לפני מרתון אופני הכביש, ביום חמישי, תערוכת EXPO של אופניים.

צילום: רועי קאפח

מסלולה הרכיבה

מדובר במסלול רכיבה מאתגר במיוחד והוא כולל 2,700 מ' של טיפוס מצטבר. המסלול הארוך ברחובותיה המרכזיים של ירושלים ולאורך האתרים ההיסטוריים בה ובהם: הר ציון, העיר העתיקה, מגדל דוד, שער יפו, טיילת ארמון הנציב, רחוב יצחק קריב, הכנסת, מוזיאון ישראל, יער ירושלים, עין כרם הרי יהודה, כביש 386, מנהרת האופניים הגדולה בישראל באורך של 2.1 ק"מ עד לנקודת הסיום באקווריום ישראל הסמוך לגן החיות התנכ"י.

המסלול הקצר יותר, 75 ק"מ , אינו תחרותי והוא כולל 1,700 מ' של טיפוס מצטבר ויעבור בחלקים נרחבים של המסלול הארוך.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג