מרוץ תנ"ך תש"ח משתף פעולה עם מרוץ השליחים הגדול בעולם

מרוץ השליחים הגדול בעולם ה-Hood To Coast בו מתחרים כ-19 אלף רצים, יחבור למרוץ השליחים הישראלי שמתפרש על פני 200 ק"מ ויציע להשתתף בו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ השליחים תנ"ך תש"ח המתפרש על פני 200 ק"מ וכולל 24 קטעי ריצה, משתף פעולה עם אחד ממרוצי השליחים הגדולים בעולם ה-Hood To Coast. מרוץ HTC הוזנק לראשונה בשנת 1982, עם 8 קבוצות בנות 10 רצים. כיום לעומת זאת משתתפים בו 19 אלף רצים ומתחרים בו רצים ורצות מארה"ב ומ-43 מדינות נוספות מרחבי העולם. המרוץ מתקיים לאורך 200 מייל שהן 322 ק"מ, ועובר לאורך אתרים ונופים יוצאי דופן, אשר נבחרים בקפידה והם בעלי ערך מוסף מיוחד. ההרשמה למרוץ פתוחה במשך יום אחד בלבד והזוכים להשתתף נבחרים בהגרלה מבין כל הנרשמים. בכל פעם יש עשרות אלפי נרשמים מאוכזבים, שלא זוכים בהגרלה.

מתפרש על פני 200 ק"מ וכולל 24 קטעי ריצה. תנ"ך תש"ח | צילום חיים רוז

עוד כתבות ריצה בשוונג
תזונה, שתייה, פחמימות וחלבונים במרוצי שליחים
מרוצי שליחים: איך אוכלים את זה?
התזונה בשירות מרוץ השליחים

שיתוף הפעולה שיוצא לדרך בין המרוץ הישראלי והאמריקאי יציע לרצים שמשתתפים ב-HTC להגיע ולהשתתף במרוץ תנ"ך תש"ח. המרוץ ייערך במסלול שטח באורך 200 ק"מ כאמור ויכלול 24 קטעי ריצה, באורכים של 6 עד 12 ק"מ. בין המשתתפים יש קבוצות בנות ארבעה ששה ושמונה רצים. סה"כ 400 קבוצות מגוונות ביניהן: חברים לעבודה, מועדוני ריצה מרחבי הארץ ואף משפחות שנרשמו כקבוצה. המסלול יעבור בנופי הרי ושפלת יהודה, בין הרים וגאיות, שבילים, כרמים ונחלים. ב-HTC צופים ששיתוף הפעולה עם מרוץ תנ"ך תש"ח יחשוף את המותג לקהלים חדשים מרחבי העולם. ההרשמה למרוץ תחל ב-25 ביוני, ותוגבל ל-500 קבוצות. 5 קבוצות מתוך 250 הנרשמות הראשונות למרוץ תנ"ך תש"ח יזכו בהשתתפות באחד ממרוצי HTC בעולם.

"המרוץ שלנו החל מקבוצה של אתלטים אשר חיפשו אתגר חדש. עם הזמן, העניין שיצר המרוץ הפך אותו למרוץ השליחים הפופולרי ביותר בעולם", מספר לשוונג דן פלוייד, מנהל התפעול הראשי של ה-Hood To Coast שהגיע לישראל, "החלום שלנו הוא ליצור גישה לריצה בכל רחבי הגלובוס וישראל, שהיא מדינה יפיפייה ובעלת היסטוריה מרתקת, היא מיקום מושלם להרחיב את החשיפה למרוץ שלנו בקרב קהלים חדשים".

מרוץ עם 19 אלף משתתפים. מרוץ Hood To Coast | צילום: באדיבות HTC

המרוץ יוזנק כמדי שנה באתר יד לשריון שבלטרון, אתר מורשת שדוגל בגישה של הנצחה פעילה ומקיים מגוון רחב של פעילויות ואירועים מיוחדים. גם השנה שילבו המארגנים את הרצים בתכנון המסלול ובמהלך החודשים האחרונים התכנסו מאות רצים מכל הארץ בשעת בוקר מוקדמת בימי שישי במטרה לרוץ קטע מהמסלול. לדברי המארגנים, הרצים במרוץ הם מייסדים ושותפים מלאים בבניית המסלול ההיסטורי. השנה יתקיימו גם מקצים ליחידים למרחקים של 30 ,50, 70, 100 ו-200 ק"מ. רצי 200 ק"מ ירוצו למעשה את כל מסלול תנ"ך תש"ח בעצמם.

צילום: עמוד הבית: אודי דביר





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג