מרוץ רמלה: בואו לרוץ ב"עיר עולם"

זו השנה השלישית שמרוץ רמלה יוזנק וייצא לדרך עם מסלול למרחק 10 ק"מ, 5 ק"מ ומסלולים נוספים למי שעושה את צעדיו הראשונים בריצה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

להרשמה למרוץ רמלה לחצו כאן

זו השנה השלישית שמרוץ רמלה יוזנק וייצא לדרך ב-13 במארס בסמוך ל"מגדל הלבן", אשר שימש ככל הנראה כמגדל תצפית המתנשא לגובה 30 מ'. מראש המגדל ניתן להשקיף על גזרה רחבה, מחוף הים במערב ועד למרגלות הרי יהודה ושומרון ממזרח, ועולים אליו ב-111 מדרגות. זהו מגדל ייחודי שבנייתו החלה בהוראת הסולטאן הממלוכי אל-מלכ אל-כאמל נאצר א-דין מוחמד והקמתו הושלמה בשנת 1318.

צילום: צלמי שוונג

במרוץ רמלה מגוון רחב של מסלולים מאפשרים לכל אחד למצוא את המרחק הנוח לו:
5 ק"מ: מסלול הריצה ל-5 ק"מ עובר בתוך השכונות הוותיקות של העיר ואנו בטוחים שתושבי העיר יצאו לעודד את הרצים ו

10 ק"מ: רצי ה-10 ק"מ ייהנו ממסלול שטוח ומהיר המגיע לשכונות החדשות הנבנות במערב העיר. מסלול הריצה עובר בכבישים רחבים המאפשרים למשתתפים לקבוע שיאים אישים. למנצחי ה-5 ק"מ וה-10 ק"מ יוענקו פרסים כספים.

1 ו-2 ק"מ: למי שעושה את צעדיו הראשונים בריצה מחכה לו מסלול של 1 ק"מ ולמי שמעוניין יש גם מקצה ל-2 ק"מ היקפיים. בנוסף, יהיה גם מסלול אפרוחים בהם ילדי העיר הקטנים ירוצו 300 מטר.

 

צילום: צלמי שוונג

רמלה רצה קדימה בכל המובנים ומרוץ רמלה הופך למסורת של עיר ספורט המייצרת אלופים בענפי ספורט שונים בהם: כדורסל, טאקוונדו, טניס, ג'ודו, ושחייה – העיר זכתה פעמיים בפרס שרת הספורט על פיתוח, עידוד וקידום אורח חיים ספורטיבי ובריא. מרוץ רמלה השלישי הוא חוויה מאתגרת לכל המשפחה ולכל חובב ואוהב ספורט עממי ותחרותי. חוויית הריצה למרגלות המגדל הלבן, בשטחה של רמלה, שכונותיה ורחובותיה, תחשוף את כל משתתפי המרוץ לפניה הרב תרבותיות של העיר המהווה מגדלור ודוגמה לחיים משותפים. רמלה עיר עולם.

להרשמה למרוץ רמלה לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג