מרוץ השליחים הר לעמק 2019

נפתחה ההרשמה למרוץ "הר לעמק" במתכונת של מרוץ שליחים בעל 24 מקטעים - כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום רביעי, ה-16.1.19 בשעה 19:00 תפתח ההרשמה למרוץ השליחים הוותיק והייחודי "הר לעמק". המרוץ יתקיים בתאריכים 16-17.5.2019, במתכונת של מרוץ שליחים בעל 24 מקטעים, אשר יתחיל בבוקר יום חמישי באתר "האריה השואג" בתל חי, ימשיך לאורך נופי עמק החולה, הכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה ויסתיים למרגלות היישוב הקהילתי 'תמרת' שבעמק יזרעאל.

צילום: גלעד קוורלצ'יק

ההרשמה לראשי הקבוצות, באתר האינטרנט של המרוץ, תחל ב-16.1.2019 בשעה 19:00. רישום הרצים בקבוצות יחל ב-7.2.2019 ויימשך עד ה-25.2.2019. למען בטיחות הרצים ולמקסום חוויית המרוץ כולו, יוגבל השנה מספר המשתתפים במרוץ ל-6,000 רצים, לעומת שנים קודמות.

מרוץ הר לעמק שכבר הפך למסורת עבור רבים, הוא אחד מאירועי הספורט האיכותיים והייחודיים בארץ. מדובר במרוץ שליחים קבוצתי, המשלב ריצה בשטחים פתוחים לאורך כ-230 ק"מ, על רקע נופי הצפון המרהיבים, במהלך היום והלילה, מהרי הגליל העליון ועד עמק יזרעאל.

צילום: גלעד קוורלצ'יק

המרוץ, הידוע באופיו הייחודי הודות למרקם החברתי של קבוצות הרצים, נמשך 24 שעות של חוויה ספורטיבית באווירת שותפות ואחוות רצים. הריצה במתכונת של לבד וביחד, בשילוב עם אתגרי השטח והמפגש עם אוכלוסיית המתנדבים המגוונת והקהילות המקומיות הנרתמות לאירוע לאורך הדרך, הופכים את האירוע להרבה יותר מעוד מרוץ, מדובר בחוויה בלתי נשכחת ואירוע ספורט ישראלי ערכי ומעורר השראה.

לדברי מארגני המרוץ, עמותת "הר לעמק": חברי עמותת הר לעמק עובדים על המרוץ לאורך כל השנה. אנו רואים ברצים ובמלווים, יחד עם המתנדבים והקהילות המגוונות שלאורך המסלול, שותפים לאירוע ספורטיבי וחברתי בטבע, ברקע הנופים המדהימים של צפון הארץ".

צילום עמוד הבית: גלעד קוורלצ'יק




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג