מרוץ הרי געש בגולן

מרוץ הרי הגעש השני עובר בתחומי המועצה אזורית גולן לאורך חמשת הרי הגעש הייחודיים שיפון, יוסיפון, בני רסן, אביטל ובנטל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ הרי הגעש השני, יתקיים ביום שישי 13 באפריל בתחומי המועצה אזורית גולן ובו ישתתפו כ-700 רצים נרשמו למרוץ האתגרי ויצלחו את חמשת הרי הגעש הייחודיים שיפון, יוסיפון, בני רסן, אביטל ובנטל. בערב האירוע, ייערך ערב פסטה ותדריך משולב בשתי הרצאות  על ידי רונן לין ואבי דה פילוסוף. לראשונה, השנה המרוץ יכלול שלושה מקצים: 30 קילומטר, 15 קילומטר ו-3 קילומטרים למשפחות שאוהבות במיוחד אתגרים.

צילום: יצחק מרמלשטיין

המקצה העממי באורך 3 ק"מ תוכנן במיוחד לזכרו של ארז לבנון, תושב הגולן, ממקימי קבוצת רצי הגולן וממתכנני מרוץ הרי הגעש הראשון, אשר תחום הספורט היה חלק בלתי נפרד מחייו. שלושים משתתפים כבר נרשמו למקצה זה וירוצו לצד משפחתו וחבריו של ארז. המקצה, המתאים לילדים מגיל 10, ייצא מקיבוץ מרום גולן ויעבור בשטח המקיף את הקיבוץ.

מקצה ה-15 קילומטרים יוזנק גם הוא מקיבוץ אורטל בשעה 7:30 ומקצה המשפחות לזכר ארז לבנון, יוזנק בשעה 9:00 ממרום גולן. משתתפי מרוץ הגעש ירוצו לאורך מסלול ירוק ומרהיב בין הרי הגולן. מעבר לאתגר שיש בריצה ארוכה ותלולה, הרצים יחוו את הנוף המרהיב שיש לגולן להציע בעונה זו וייהנו מהפריחה המדהימה לכל אורך המסלול. שמוליק חזן, מנהל אגף התיירות במועצה אזורית גולן: "גם השנה, אנו ממשיכים לפתח את תיירות הספורט במועצה אזורית גולן. מרוץ הרי הגעש הינו חלק משלושה מרוצים משמעותיים שאנו עורכים בתחום המועצה, נוספים אליו "חוצה גולן" באופניים וטיפוס החרמון שהפכו למסורת גולנית. אנו שמחים לארח את מאות המשתתפים המגיעים למרוץ מכל רחבי הארץ ואת משפחותיהם. השנה אנו מציעים חבילות לינה ואירוח משתלמות בכדי להיטיב עם הרצים. ניפגש בקו הזינוק".

לכל אורכו של המסלול, יפרסו תחנות רענון ונקודות מים ובנוסף יחולקו משקאות איזוטוניים, ופינוקים מתאימים לרצים. מסלול הריצה יסומן לכל אורכו באמצעות שלטים בולטים.

צילום עמוד הבית: עדי פיאדה





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג