מיני מרתון סמסונג תל אביב הוזנק היום

מיני מרתון תל הוזנק בהצלחה במעמד ראש העיר רון חולדאי בהשתתפות של כ-2,000 ילדים בגילאי 5-14, באווירה ספורטיבית וחגיגית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מיני מרתון סמסונג תל אביב, הוזנק היום במעמד ראש העיר רון חולדאי, בשעה 16:30, במתחם שרונה כחלק מאירועי המרתון. באירוע השתתפו כ-2,000 ילדים וילדות בגילאי 5-14, אשר רצו בשני מסלולים: 500 מטר ו-1,000 מטר. את הרצים הזניקה בובה בדמותו של "בובספוג", סמל ערכי האופטימיות הנצחית, שמחה וקבלת האחר אשר מובילים את אירוע המיני מרתון. האירוע נפתח בריצה מיוחדת לילדים בעלי צרכים ייחודיים שלווו על ידי שחקני מכבי והפועל ת"א בכדורסל.

הזנקת המיני מרתון | צילום: רונן טופלברג

אירוע מיני מרתון, כלל מתחמי בילוי ופעילויות ספורטיביות אקטיביות לכל המשפחה. חלק גדול מבתי העסק בשרונה העניקו הטבות מיוחדות לקראת יום זה. מרוץ הילדים הוא הראשון מבין מקצי מרתון סמסונג תל-אביב 2020, אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל שיתקיים ב – 28 לפברואר 2020. המרתון שהפך למסורת בתחום הספורט הישראלי יתקיים השנה זו הפעם ה-12 בלב העיר תל אביב-יפו ובמתכונת גדולה וחגיגית מתמיד שבמרכזה המוטו BE YOUR BEST שמזמין את כל הרצים, חובבים ומקצועיים, לרוץ כמיטב יכולתם ולהצטרף ללמעלה מ-40,000 רצים ועשרות אלפי מעודדים הצפויים לקחת חלק באירועי המרתון.

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי מזניק את המרוץ | צילום: רונן טופלברג




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג