יוצא לדרך: סובב נביעות ירושלים 2019

למעלה מ-5,000 רוכבים ישתתפו בסובב נביעות ירושלים 2019 - אחד מאירועי רכיבת האופניים הגדולים בישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אירוע רכיבת האופנים, סובב נביעות ירושלים 2019, יתקיים זו השנה השישית בירושלים ביום שישי ה-17 במאי החל מהשעה חמש וחצי בבוקר. סובב נביעות ירושלים, שהינו חלק משבוע הספורט של ישראל, נערך ביוזמת עיריית ירושלים ובשיתוף משרד התרבות והספורט והטוטו.

סובב ירושלים | צילום: טל שחר

בסובב נביעות ירושלים 2019, אחד מאירועי רכיבת האופניים הגדולים בישראל, צפויים להשתתף כ-5,000 רוכבים מכל הגילאים, רוכבים מקצועיים, משפחות וילדים בארבעה מקצים – 50 ק"מ, 40 ק"מ, 23 ק"מ ו- 8 ק"מ, שיעברו דרך הנופים מרהיבים של ירושלים וסביבתה.

ההתכנסות לאירוע תחל בשעה 05:30 בבוקר בחניון גן החיות התנכ"י בסמוך למתחם האקווריום כאשר מקצה ה-50 ק"מ יוזנק בשעה 06:30 בבוקר, מקצה ה-40 ק"מ בשעה 07:00 בבוקר, מקצה ה-23 ק"מ בשעה 7:30 בבוקר והמקצה האחרון ל-8 ק"מ יוזנק בשעה 07:50 בבוקר.

סובב ירושלים | צילום: טל שחר

סובב נביעות ירושלים, יחשוף את הרוכבים לנופיה הירוקים של ירושלים, לפארק סובב ירושלים ולפינות החמד הייחודיות לעיר. מסלולי הרכיבה יעברו ברכס לבן, פארק בגין, יער עמינדב, פארק ירושלים, עין כרם וכמובן במנהרת הרכיבה הייחודית המובילה מעין כרם אל גן החיות התנכ"י במלחה. לאורך מסלולי הרכיבה ובנקודת הסיום יעמדו לרשות הרוכבים נקודות התרעננות עם מים, צל ופינוקים נוספים. כמו כן, רכבי תיקון יסיירו לאורך המסלול ויסייעו בתקלות טכניות ובחילוץ. המשתתפים באירוע יוכלו לשכור אופניים לרכיבה באירוע בעת ההרשמה.

"ירושלים היא העיר היפה ביותר בעולם, ואחת המתקדמות בארץ בפיתוח מסלולים לרכיבה על אופנים", ציין ראש העיר ירושלים, משה ליאון, "השנה מסלולי הרכיכה בסובב נביעת ירושלים יחשפו את הרוכבים למרחבים הירוקים והפתוחים של העיר. אנו משקיעים כל העת משאבים ותקציבים לפיתוח תשתיות אופניים וספורט בעיר במטרה לאפשר לתור את ירושלים בכל דרך אפשרית. בהצלחה לאלפי המשתתפים באירוע שייהנו מיופייה של ירושלים ומאירוע אופניים ייחודי".

סובב ירושלים | צילום: טל שחר

מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים, איציק קורנפיין הוסיף ואמר: "אנו שמחים להמשיך במסורת ולקיים זו השנה השישית את סובב נביעות ירושלים. רכיבה על אופניים משלבת גם פעילות ספורטיבית ובריאה וגם מאפשרת ליהנות מיופייה של ירושלים ואנו פועלים כל השנה לפתח ולייצר אירועים ופעילויות המשלבות הנאה וספורט . תודה לכל השותפים בהפקת האירוע ובהצלחה לרוכבים".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • ראם מור הגיב:

    הי שמי ראם מור ואני מממממממממש מחפש חולצה של סובב ירושלים של שנת 2019

  • ראם מור / Reem Mor הגיב:

    הי שמי ראם מור ואני מממממממממש מחפש חולצה של סובב ירושלים של שנת 2019

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג