חוצה גולן: יומיים של רכיבת שטח ופריחה בצפון

חגיגת זרימות המים והפריחה האביבית בגולן עם 120 ק"מ של חוויה ממושב אודם לפארק הירדן במסלול חדש ומיוחד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המועצה אזורית גולן, חוגגת את האביב ומזמינה את קהילת רוכבי האופניים ולהשתתף בחוויית רכיבה אתגרית בנופי הגולן המרהיבים במסלול חדש, חוצה גולן המסורתי יתקיים השנה בתאריך 17-18 במאי, ויעבור לאורך 120 קילומטרים במסלול חדש המתחיל ממושב אודם ומסתיים בפארק הירדן.

ביום הראשון לטיול יום שישי 17.5.19 בחלקה הראשון של הרכיבה חוצים את יער אודם המקסים, ממנו ממשיכים  מזרחה למטעי הדובדבן גדושי הפרי האדמדם. משם ממשיכים דרומה במגמת ירידה לעבר חציית שטחי האש בדרכי טנקים מהירות. את 30 הקילומטרים הראשונים מסיימים בארוחת צהריים בחדר האוכל של קיבוץ מרום גולן, ובמנוחה קצרה להתרעננות. בחלקו השני של היום יוצאים לעוד 30 קילומטרים של רכיבה מערבה במגמת ירידה, אל מול נופי הגליל בדרכי טנקים בואכה קצרין. את יום הרכיבה הראשון מסיימים בפריסת אוהלים על דשא קאנטרי קצרין, בטבילה בבריכה השחייה ובג'קוזי ונקנח בארוחת ערב עשירה ובערב מלבב.

ביום השני לטיול יום שבת 18.5.19 יוצאים ליום הרכיבה השני, לעוד 60 ק"מ של רכיבה. פותחים ברכיבה מזרחה, לעבר חניון מעיינות הסלוקיה, פינת חמד מקסימה ומטופחת, בה נחנה לארוחת בוקר. עם סיום הארוחה ממשיכים ברכיבה מזרחה במגמת עליה מתונה לכיוון מישורי מרכז הגולן, חוצים מספר נחלים זורמים, עוברים לצד שלושה מאגרי מים שופעים במי גשמי הברכה, כל זאת בדרכי טנקים מלהיבות ואטרקטיביות לרוכבי השטח. את היום מסיימים בגלישה במדרונותיו המערביים של הגולן אל מול נופי הכנרת, נחצה את מושב כנף וביקעת הבטיחה ומסיימים את יום הרכיבה באתר המקסים של פארק הירדן.

מקום ושעת המפגש: מושב אודם-יער האיילים, שישי 17.5.19, בשעה 07:30
מקום ושעת הסיום: פארק הירדן, שבת 18.5.19 בשעה 15:00
אורך המסלול: כ-120 ק"מ
דרגת קושי: המסלול אתגרי ומיועד לרוכבים בעלי ניסיון ברכיבת שטח
במסלול: ליווי רפואי, רכבי ליווי ופינוי, מים, צוות טכני, נקודות הסבר והדרכה
כלכלה: ארוחות מסודרות בסגנון "הכל כלול", נקודות חלוקת מים לכל אורך המסלול
ציוד חובה: אופנים תקינים, קסדה, מים, ציוד תיקונים בסיסי, מגנים (מומלץ)
ציוד אישי נלווה: יועמס ויועבר לנקודות הסיום של יום הרכיבה הראשון
לינה: לינת שטח על דשא הבריכה בקאנטרי קצרין – יש להצטייד בציוד מתאים ללינת שטח. האירוח בקאנטרי קצרין כולל שימוש במקלחות, בבריכה ובג'קוזי, ניתן להזמין עיסוי מקצועי בתשלום
מכוניות פרטיות: יחנו במושב אודם. בסיום היום הראשון יוסעו הנהגים לאודם להעברת רכבם לקצרין.
*בסיום יום הרכיבה השני יוסעו הנהגים לקצרין להעברת רכבם לנקודת הסיום בפארק הירדן





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג