בשורה לרוכבים: נפתח מקטע נוסף במסלול האופניים ההיקפי של ירושלים

המקטע החדש באורך של כשני קילומטרים, נבנה בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים והוא חלק ממסלול האופניים ההיקפי של הבירה, באורך כולל של 43 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בטקס שנערך בשבוע שעבר נחנך קטע נוסף במסלול האופניים ההיקפי של ירושלים באורך של כשני קילומטרים בתוואי מיוחד העובר בגן הלאומי עמק צורים. מקטע זה הינו חלק ממסלול האופניים ההיקפי בעיר באורך כולל של 43 ק"מ. העבודות להשלמת הפרויקט ארכו כשנה כאשר המסלול החדש מאפשר מעבר בין הר ציון לבין עמק המלך ומשם לגיא בן הינום ולפארק המסילה. העבודות כללו הסדרת שביל אופניים, פיתוח התשתיות במקום, פריצת ופיתוח שבילים, ריצוף, גידור ומעקות, גינון, שילוט ועוד.

צ פ ו | סרטון 360° על מקטע "עמק צורים" בשביל האופניים ההיקפי של ירושלים

לפני הטקס התנדבו בעבודה חקלאית של גיזום עצי זית בגן הלאומי עמק צורים בני נוער המתנדבים למען שימור נוף התרבות של מדרגות חקלאיות (טרסות) במסגרת מיזם משותף ומיוחד של רשות הטבע והגנים עם ארגון השומר החדש.

הפרויקט הושלם לאחר השקעה של 4.6 מיליון שקלים, במימון משרד ירושלים ומורשת, כחלק מתקציב ההשקעה הכולל של עשרות מיליוני שקלים למסלול האופניים ההיקפי של ירושלים. עוד סייעו בקידום הפרויקט: עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים ורשות הטבע והגנים, כאשר הרשות לפיתוח ירושלים הינה הגוף שתכנן וביצע את העבודות יחד עם החברה העירונית מוריה. בטקס נכחו: משה ליאון ראש עיריית ירושלים, שרית גולדשטיין מנכ"לית משרד ירושלים ומורשת, אייל חיימובסקי – מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים ושאול גולדשטיין מנכ"ל רשות הטבע והגנים.

"בקרוב יהיה שביל אופניים שיקיף את הבירה, זו אטרקציה תיירותית ומשפחתית מיוחדת", סיפר משה ליאון, ראש עיריית ירושלים", המסלול עשיר בנופיה המרהיבים שרק לירושלים יש. אני שמח לקחת חלק בפרויקט כה חשוב, וזוהי רק ההתחלה".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג