אתגר ה-Mud day קיים מסלול היכרות עם מכשולי גלגל ענק, קיר טיפוס וזחילה בבוץ

אתגר ה-Mud day אירח ביום שישי האחרון מסלול התנסות על מנת להכיר למשתתפים את המכשולים הצפויים במסלול, בין המוזמנים היו גם המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, הדוגמנית שני חזן ואפילו בוגרת "השרדות אמזונס"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Photo: Tomer Feder

אתגר ה-Mud Day אירוע האקסטרים הבינלאומי יתקיים בפעם הראשונה בישראל, ב-24 במארס, בפארק הירקון בתל אביב. האתגר כולל ריצת 13 ק"מ ו-22 מכשולים מאתגרים בהשראת אימונים צבאיים, ביניהם מכשולי מים, זחילה תחת חוטי חשמל מי קרח ובעיקר מעברי בוץ, שעל מנת לסיימם נדרשת עבודת צוות. על מנת להכיר את המכשולים הוקם ביום שישי האחרון אירוע התנסות אליו הוזמנה גם המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי שחזרה מחופשה משפחתית ארוכה בהוואי וסיפרה שהיא מיצתה את המנוחה והיא חוזרת להתאמן. אליה הצטרפו גם שני חזן הפרזנטורית של ריבוק, שחקני הפועל ת"א בכדורסל דארל ויליאמס ואלאנדרו טאקר שטענו בהתחלה שכיוון שהגיעו בג'ינס לא יוכלו לעבור את קיר הטיפוס, אך לבסוף התרצו והתגייסו לאתר. טאקר אף נחלץ לעזרתה של לי לוי, בוגרת השרדות אמזונס, שהתקשתה לרדת מקיר הטיפוס וגילתה שהיא סובלת מפחד גבהים.

שני חזן על ה"גלגל הענק" | צילום: תומר פדר

מלכת היופי לשעבר ופרזנטורית ריבוק שני חזן הגיעה הישר מחזרות להצגה בה היא משחקת בימים אלה, וסיפרה שהיא נוסעת בחודש מארס לניו יורק כדי לקדם את קריירת המשחק שלה. היא התמודדה בקלילות עם המכשולים ביניהם גלגל ענק , קיר טיפוס, וזחילה בבוץ, וזאת לדבריה בזכות הכושר שהיא עושה ואימונים מיוחדים שהחלה בהם לקראת המרוץ עצמו.

דרור לוי (מימין) והמדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי הגיעה לאירוע לאחר שחזרה מחופשה משפחתית | צילום: תומר פדר

עוד הגיעו למקום, חדורות מטרה שתי בוגרות אמזונס לי לוי ומיטל דה רזון, המנוסות במעברי מכשולים. מיטל דה רזון סיפרה שהטריק שלה במשימות באמזונס הוא אף פעם לא להיות ראשונה ולצאת למשימה רק אחרי שראתה ששאר המתמודדים יצאו ממנה בשלום, וזו גם הטקטיקה שתאמץ במרוץ The Mud day, שבין 22 המכשולים שבו יש מכשולי מים, זחילה תחת חוטי חשמל מי קרח ובעיקר הרבה בוץ.

מימין לשמאל: משה סיני, דארל ויליאמס, שני חזן דרור לוי, מיטל דה רזון, לי לוי ואלאנדרו טאקר | צילום: תומר פדר




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג