אירועים מרכזיים שיתקיימו במהלך ימי המכביה

במכביה ה-20 שתתקיים במהלך חודש יולי יתקיימו מספר אירועים ספורטיביים וחברתיים עם אלפי ספורטאים מהארץ ומחו"ל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

6 ביולי 2017: כ-10,000 ספורטאים מהארץ והעולם בתצוגת משלחת מרהיבה ומרגשת, מבחר אמנים וזמרים, ו- 7 ספורטאי עלית שידליקו את לפיד המכביה, באירוע הפתיחה הגדול של המכביה.

7 ביולי 2017: קבלת שבת מיוחדת תיערך במתחם תחנת הרכבת הישנה של ירושלים ובנמל תל אביב, ותהא הראשונה מתוך 2 סעודות שבת שהמכביה תארח.

7 ביולי 2017: עיריית ירושלים עורכת מסיבת רחוב בבן יהודה, לרקוד, להכיר חברים, להירגע ולאכול מהשווארמה והרוגעלך הכי טובים שיש למדינת ישראל להציע. הופעות חיות ינעימו את זמנכם ויקפיצו את כולם.
יום שישי ה7.7, משעות אחר הצהריים, רחוב בן יהודה, ירושלים.

9 ביולי 2017: ה-HUB מארח אירוע בסגנון ישראלי, עם מיטב האוכל הישראלי, המוזיקה והבידור. בואו לבלות בכפר האולימפי, גרסת המכביה, ה-HUB.

10 ביולי 2017: מרוץ לילה של המכביה בירושלים עם 3 מקצים: 5/10/21 ק"מ. הריצה תיערך ברחבי ירושלים ותסתיים במסיבה גדולה במתחם התחנה. הזנקה בשעה 19:30.

12 ביולי 2017: מסיבת אורות בחיפה. כל ספורטאי מכביית הנוער מוזמנים למתחם הספורט למסיבה נוצצת במיוחד. להקת מיומנה ודי ג'יי סקאזי המצליח יקפיצו אתכם בהופעה חיה, אוכל ושתייה יסופקו במקום על ידי המכביה. המסיבה תיערך באצטדיון סמי עופר בחיפה בשעה 19:00.

12 ביולי 2017: טקס יקיר המכביה. אירוע יקיר מכבי מציין תרומה משמעותית של אנשים אשר עשו רבות לאורך השנים, למען תנועת מכבי ולמען העם היהודי בתפוצות ובישראל. בלי אנשים חשובים אלו, לא היינו חוגגים כאן היום את המכביה ה-20. השנה יתקיים האירוע במוזיאון תל אביב לאמנות, ומרכיבי האירוע השונים יהיו ברוח אמנותית. זו תהיה הזדמנות לשמוע את סיפור העשייה של יקירי מכבי לשנה זו, להתרשם מרוחב היריעה ומהמגוון המרשים של העושים במלאכה ולקבל השראה להמשך הדרך. האירוע יתקיים באגף החדש של מוזיאון תל אביב, בשעה 19:30.

13 ביולי 2017: מסיבת רחוב אורבנית. המכביה בשיתוף מגזין טיים אווט ת"א מארגנים מסיבת רחוב בלתי נשכחת. רחובותיה העתיקים של יפו יקומו לתחייה ויציגו גלריות פתוחות, תערוכות של אמנים מקומיים ואירועי ספיד-דייטינג. בואו למסיבת הרחוב שלנו ותחגגו עם החבר'ה של תל אביב! המסיבה תתקיים בעיר העתיקה של יפו, 18:00-23:00.

13 ביולי 2017: טקס בר ובת מצווה בכותל המערבי. זוהי מסורת חדשה יחסית במכביה המארגנת שני אירועי מצווה – הראשון ייערך ב-13.7, השני ייערך ב-17.7.

14 ביולי 2017: יום הנוער בתל-אביב. הספורטאים של המכביה הצעירה מוזמנים לחוות יום שלם גדוש בחוויות תל אביביות, ממש כמו תל אביבים אמיתיים. בין הפעילויות: הירגעות על החוף, ביקור בשוק, וטעימה מן האוכל המשובח ביותר שיש לתל אביב להציע. אוטובוסים יצאו בשעות בוקר מה-HUB שבחיפה. כנראה שאחרי היום הזה, לא תרצו לחזור…

14 ביולי 2017: קבלת שבת שנייה: מתחם התחנה בירושלים ונמל תל-אביב.

15 ביולי 2017: גמר הוקי קרח. לכבוד המכביה ה-20 ולראשונה בתולדות העיר, עיריית ירושלים הקימה אולם הוקי קרח מקצועי ויחיד מסוגו בארץ, אשר יאפשר קיומן של תחרויות בענף זה גם בעיר הבירה. משחק המאסטר'ס ייערך ב-14.7, ומשחק הפתיחה ב-15.7. כל המשחקים ייערכו באצטדיון פיס-ארנה.

16 ביולי 2017: משחקי הגמר בכל ענפי הספורט הקבוצתיים.

17 ביולי 2017: טקס סיום המכביה.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג