מעורבות חברתית לצד שמירה על כושר ב"מרוץ חבר"

עמיתי "חבר" יתרמו את הקילומטרים במרוץ השנתי לאנשים עם צרכים מיוחדים מעמותת "אתגרים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לתוצאות מרוצים בשוונג – היכנסו

מרוץ "חבר" יוצא לדרך זו השנה החמישית ברציפות, כאשר בהמשך למסורת שהחלה בשנה שעברה, הקילומטרים של הרצים יתרמו עבור פעילות עמותת "אתגרים", הדואגת לשיקום, שילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלות באמצעות פעילות ספורט אתגרי בטבע. המרוץ יתקיים ביום שישי, ה- 07.10.2016 בפארק אריאל שרון בתל-אביב.

83803.1

הקילומטרים של הרצים יתרמו עבור פעילות עמותת "אתגרים" | צילום: הנס אנגלסמן

משתתפי המרוץ יוכלו לבחור בין מספר המקצים המגוונים ולפי יכולותיהם, כאשר המסלול הארוך יהיה 15 ק"מ, ושני המסלולים הקצרים יותר, יהיו באורך של 10 ק"מ ו-5 ק"מ בהתאם. מיני מסלול מיוחד לילדים ומשפחות יכלול מרוץ ל-800 מטרים. חברי עמותת "אתגרים" ישתתפו במרוץ במקצים שונים בהתאם ליכולתם. "שיתוף הפעולה עם עמותת אתגרים הגיע מתוך תחושת המעורבות החברתית המניעה את עמיתנו מדי יום", מעיד מוטי לוי, מנכ"ל "חבר", "אחרי ההצלחה הגדולה שהיתה בשנה שעברה, אנו מקווים להגיע גם השנה למספר רב של נרשמים במטרה להגדיל את מספר הקילומטרים שירוצו. אנו במועדון "חבר" גאים על שיתוף הפעולה עם 'אתגרים', נמשיך ונפעל בדרכים אלו גם בהמשך".

83803.2

משתתפי המרוץ יוכלו לבחור בין מספר המקצים המגוונים ולפי יכולותיהם | צילום: הנס אנגלסמן

מנכ"ל עמותת "אתגרים", אבנר בלקנאי מציין כי: "אנו רוצים להודות למועדון 'חבר' על בחירתם לתרום לפעילותה של עמותת 'אתגרים', שבאמצעותה חברים נוספים ייהנו משלל הפעילויות והחוגים שמציעה העמותה. זוהי זכות גדולה לתרום לקהילה ואנו מקווים להמשיך בשיתוף הפעולה הפורה שהחל בשנה שעברה עם ארגון 'חבר'".

לתוצאות מרוצים בשוונג – היכנסו




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג