מוקט דרבה מצטרף לסאקוני

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



משפחת סאקוני – ישראל מצרפת לשורותיה אתלט חדש – מוקט דרבה אשר ישתתף לראשונה במרתון טבריה ה-28.

מוקט דרבה בן ה-26, נשוי+1 (השני בדרך) נולד באתיופיה ועלה לישראל לפני 13 שנה. הוא גר בגדרה אך בשנים האחרונות משמש כמדריך בפנימית הדסה נעורים שם הוא עובד כמאמן אתלטיקה ומתגורר עם משפחתו.

דרבה – מהרצים הבולטים בישראל (אלוף ישראל במרוצי שדה והישראלי הראשון במרוץ כפר סבא), יוצא בימים אלו מהפגרה ומתחיל באימונים המפרכים לקראת המרתון במהלכם יגהץ בכל שבוע בין 180 ל-200 ק"מ באזור מגוריו הנוכחי וכן בפארק חדרה. חדי העין בינכם עשוים לראות אותו רץ השכם בבוקר על כביש החוף בכיוון מכון ויגייט.

תחת שרביטו של מאמנו ארקדי סקלאר, מי אימון בעבר את היילה סטאין, מתכנן דרבה בשנה הראשונה להשתתפותו במקצה המרתון לעצור את השעון על פחות מ-שעתיים ו-עשרים מה שיחשב עבורו הישג.



מוקט דרבה – ראשון באליפות ישראל במרוצי שדה

יובל בראון מנכ"ל חב' מ.ב.ס יבואנית סאקוני בישראל ומי שזיהה את הפוטנציאל הטמון ברץ המוכשר מאמין כי בכוחו של דרבה לקרוא תיגר על שלישית הרצים המובילה בישראל – שני הרצים האולימפים – היילה סטאין ואסף בימרו וזבדיה וודאג'.
"יש לו היכולת והחוצפה לסיים מרתון ראשון בתוצאה מכובדת" אמר בראון.
"אין דומה לריצת מרתון, אתה יכול להיות מעולה ב-10 ק"מ ולרוץ חזק חצי מרתון, אך מרתון היא אופרה אחרת לגמרי." הוסיף בראון.

בהתאם להישגיו של דרבה ייתכן ובשנה הבאה הוא ייצג את ישראל באליפות העולם במרוצי הרים – עוד מקצוע קשה מעין כמוהו אשר יתקיים ב-2005 בניו זילנד.

דרבה יהנה מתמיכה כלכלית וציוד: נעליים וביגוד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג