9 שבועות לישראמן – קור של חורף וגשם אין

"למוד לקחים לקראת הרכיבה הארוכה של שבת הכנתי כבר ציוד חורף מעט יותר רציני – כובע מחמם, כפפות עבות ושרוולי ידיים – ועדיין מצאתי את עצמי קופא מקור במהלך השעה הראשונה עד אשר השמש הפציעה והתחילה לחמם." תומר גמינדר ממתין לגשם שטרם הגיע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


"למוד לקחים לקראת הרכיבה הארוכה של שבת הכנתי כבר ציוד חורף מעט יותר רציני – כובע מחמם, כפפות עבות ושרוולי ידיים – ועדיין מצאתי את עצמי קופא מקור במהלך השעה הראשונה עד אשר השמש הפציעה והתחילה לחמם." תומר גמינדר ממתין לגשם שטרם הגיע

מאת:תומר גמינדר


אם מתחילים במזג האוויר זה סימן ברור למיעוט חדשות, וכאשר לוקחים את הגוף אל הקצה – no news is good news. החדשות של השבוע הזה, כמו של כל השבועות האחרונים, הן חוסר החדשות – פשוט שבועות ארוכים ומתישים של ימים ארוכים שמתחילים ב-4 לפנות בוקר (ולפעמים קודם) ומסתיימים בסביבות 10 בלילה. כאשר כל יום הוא מאבק לדחוס לתוכו כמויות לא סבירות של עבודה, משפחה ונפחי האימונים המטורפים של תקופת הבנייה.



בבקרים ובערבים כבר יש סימנים ברורים של חורף. כך מצאתי את עצמי השבוע מסתובב לבד שוב ושוב סביב פארק הרצלייה במסגרת אימון האינטרוואלים השבועי, כאשר השעון בכניסה לפארק מראה 10oC מופלאות. ככל שהאימון הלך והתמשך החלו להציץ משום מקום ההלכים והרצים, וכשסיימתי מצאתי את עצמי מבצע מתיחות לצד הרצים שהתחממו לקראת אימון הבוקר שלהם.

למוד לקחים לקראת הרכיבה הארוכה של שבת הכנתי כבר ציוד חורף מעט יותר רציני – כובע מחמם, כפפות עבות ושרוולי ידיים – ועדיין מצאתי את עצמי קופא מקור במהלך השעה הראשונה עד אשר השמש הפציעה והתחילה לחמם. וכך מצאתי את עצמי מדווש, הלום קור ועם שקט מוזר באוזניים, לכיוון מודיעין. בדרך חזרה התעכבתי בבית אריה לבצע מספר עליות על מנת להשלים את זמן האימון שבתוכנית. החלטה נפלאה – מכיוון שבעלייה האחרונה פתאום זיהיתי דמויות מוכרות – קבוצת החוד של No Drop שעימם נהגתי לרכב מדי פעם עד שהנפחים והמהירויות לא אפשרו זאת עוד. לאחר מפגש קצר בתחתית הירידה המשכנו בדרכנו, הם לסיום הרכיבה בעינת, ואני לעוד שעה בדרכי לעוד ריצה קצרה להשלמת השבוע.

כל הכאבונים הקטנים והמחושים נעלמו להם, ויש תחושה שהכול מתחיל להתכנס לקראת רגע המטרה בעוד 8 שבועות בדיוק.
כל האימונים עכשיו מכווני מטרה, במטרה לדמות יותר ויותר את התחרות עצמה, אם כי בקנה מידה קטן יותר: צירופים של שלושת המקצועות, אורכי האימונים ועצימותם המותאמים לקצבי התחרות, התזונה באימונים הארוכים.

השבועות הבאים ימשיכו וילטשו את ההתאמות לקראת התחרות, וישמשו במקביל להשלמת ציוד חסר, כמו גם תיקון והחלפה של ציוד שהתבלה שאימונים הארוכים, לציוד שישמש ביום התחרות.

נקודות האור של השבוע
– נקודת האור הגדולה של השבוע הוא העמידה ביעדי האימון, ללא כאבים, ללא ספקות.
– המפגש המפתיע והנעים עם חברי No Drop

סיכום יומי (תכנון מול ביצוע):

כל הנתונים והמאמרים בבלוג של תומר גמינדר

תמונה / McKaby



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג